#Club100 - The Diary Game Better Life -06.05.2022-A hectic day! 👸

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhabalar!


Şu sıralar çok yoğun günler geçiriyorum. Ufak bir operasyon geçirdim bu nedenle çoğu işimi ertelemek zorunda kalmıştım. Yapılacak bir sürü iş var ben nereden başlayacağıma bilmiyorum. Tüm bunların yanı sıra ani bir kararla taşınıyoruz. Aslında hiç planda yoktu ama bazen bazı şeylerden irademiz dışında kendiliğinden gelişiyor böyle durumlar da akışa bırakmak en doğrusu sanırım.. İstanbul da emlak sektörü alt üst olmuş durumda özellikle mülteci sayısının gittikçe artması ile birlikte İstanbul artık dolmuş durumda ve bu kalabalığı kaldıramıyor,kaldıramıyoruz artık. Burada yaşamak gittikçe zorlaşıyor, ev bulmak inanılmaz zor ayrıca fiyatlar inanılmaz yükseldi. Koştur koştur ev arıyorum fakat şimdilik içime sinen bir ev bulamadım. Evde kızımız Lady olduğu için ekstra seçici davranıyoruz. Bahçeli yada terası olan kullanım alanı geniş bir ev olması gerekiyor. Ama İstanbul da özellikle yeni yapılarda böyle ev bulmak bulunsa bile o evi alabilmek çok çok zorlaştı. Şu sıralar inanılmaz şansa ihtiyacım birşey olunca herşey üst üste geliyor maalesef. Ama yinede kalbimde ki evi bulacağıma inanıyorum!

Bugün yine birkaç ev gezdim oradan avm ye girip ayakkabı baktım aradığım bir model vardı fakat o model her yerde satılmadığı için burada da bulamadım. Zaten fiyatları görünce koşarak uzaklaşıyorsunuz mazadan. Bu rakamları görünce geçen sene aldığım herşey yatırımmış diyorum. Neredeyse iki üç katı olmuş herşey. 🤷

IMG_20220506_164212.jpg

IMG20220505200044.jpg

Tüm gün koşturmaktan o kadar yoruldum ki yemek yiyecek vakit bulamadım ayak üstü birşeyler atıştırarak geçirdim. En son ayakkabı bakarken kendimi bitkin hissettim ve biraz başım döndü. Hem birşeyler yemek hemde sahil havası almak istedim. Gittiğim mekanın sahibinin köpeğini görmelisiniz kocamandı. Buraya sık sık geliyorum fakat henüz onu sevme cesaretinde bulunamadım. 😂

IMG_20220506_164601.jpg

IMG-20220310-WA0020.jpg

Bugünlük böyle yoğun geçti hemen eve gidip dinlenmek istiyorum uzun zamandır evde olmak beni biraz tembelleştirdi doğru, çok çabuk yoruluyor devamlı dinlenme gereksinimi duyuyorum tabiki bunda geçirdiğim operasyonunda etkisi büyük henüz kendimi tam anlamıyla toparlamış değilim.Umarım bir am evvel eski enerjime kavuşurum ve herşey eski haline döner yada daha iyisine! Hepinize güzel günler diliyorum ve şans önümüz de ki günlerde çok ihtiyacımız olacak gibi. Hoşçakalın! 🙏🌈👸

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFa3t56KnTA4eAt9k5pceVt8W5M528hJj8edsWRsjwLp7p2qrW99kaWz5ESr1XQnr4fcQj7EsWsoaZsZvfa...rEyGiPkXd7EnAHFHJ4hF9FwEYBh9Ktd5AV4zcJHrnYm54jYLzHhuqXkZqPZDiU8AshTxYqy9TLbWKUPwXQcagVWPfSX5PtizSB8T1ghmaApfuDQhbfruDDszuC.png

Sort:  

Öncelikle tekrar aramızda olmana çok sevindim. Geçmiş olsun.
Yazdıklarının hepsinin altına imzamı atarım. Ben de Kilis'te kendimi ortadoğuda yaşıyormuş gibi hissediyorum. Umarım gelecek yıl hepsinden kurtuluruz.

Bir aralar gerçekten umutsuzluğa düşmüştüm. Sonra Atamın bir sözü karşıma çıktı bir gün, aslında bildiğimiz bir sözüydü :
Screenshot_2022-05-07-00-19-05-91_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Bana bu söz yarınlarımız için bir umut verdi. Atam bu güne kadar ne dediyse çıkmadı mı? Mutlaka bu sözü de boşuna söylemedi. Güvendiği inandığı ve gördüğü bir şeyler vardı.
Bu söz bana huzur ve umut verdi sana ve yorumumu okuyan arkadaşlarıma da versin.

 2 years ago 

Tabiki onun ön görüsü en büyük güvencem daha dün gece aklıma geldi onun bu sözü. Canım Atam.. 💗 İnşallah bu zor günleri atlatıp tekrar özgür, güzel ülkemize kavuşuruz. Tahammül edilmesi çok zor bir süreçten geçiyoruz Allah yardımcımız olsun 🙏

Teşekkür ederim bu arada canım 💗🌺

Bu söz bana huzur ve umut verdi sana ve yorumumu okuyan arkadaşlarıma da versin.

🙏

 2 years ago (edited)

Canım benim İnşallah gönlüne göre bir ev bulursun canım. Allah gerçekten yardımcımız olsun Hayat gerçekten zorlaştı. İnşallah önüne güzel şeyler çıksın bir tanem. ❤️

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim benim🙏💗🌺 Hepimiz için inşallah çünkü hepimizin duaya şansa ihtiyacı var artık. 🌼🤍

 2 years ago 

Canım discorda bakar mısın

Congratulations!

Your quality content qualifies the Steem Global Curators guidelines.

Your post is upvoted using @steemcurator06 account by @baycan. Continue making quality content for more support.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30