Bugün! 🎬🍔

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhabalar! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben birkaç haftadır rahatsızım ve bir türlü toparlanamadım. Ufak bir halsizlik ile başladı ama benim dikkatsizliğim yüzünden toparlanmak yerine daha da ağırlaştı. İlaç Kullanmayı sevmediğim için ilaçsız atlatırım diye düşündüm ama maalesef beklediğim gibi olmadı. Üzerine uyku düzenim de bozulunca son zamanlar biraz zor geçti. Neyse ki en sevdiğim Dizilerden biri olan La casa de papel'in yeni sezonunun yayınlandığını öğrendim ve çok mutlu oldum. Keyfimi yerine getirmek için daha iyisi olamazdı!🎬

IMG_20211206_222202.jpg

Derken.. Daha iyisi de olabilir diyip en sevdiğim hamburgerciden hemen sevdiğim menüyü sipariş ettim. Bunu belki birçoğunuz biliyorsunuzdur. Hamburger restoranları git gide daha popüler olmaya başladı haliyle tüm mekanlar da birbiri ile yarış halinde. Devamlı yenilikler deneyip ortaya muhteşem lezzetler çıkarıyorlar. Onlardan biri de bu kapalı hamburgerler!🍔

IMG_20211206_211729.jpg



IMG_20211206_211633.jpg

Kapalı bir şekilde geliyor diğer klasik hamburgerler gibi değil. Ama hayatınız da yiyebileceğiniz en iyi hamburgerlerden biri diyebilirim. O kadar lezzetli ki ne zaman sipariş vermek istesem elim hemen buna gidiyor. Özellikle hastayken gerçekten keyfimi yerine getirdi bu Dizi/Hamburger ikilisi. Bu arada Dizinin final yapacak olmasının burukluğunu da yaşamıyor değilim! Ne gerek vardı? Daha izlemeye doyamamıştık.Biraz daha uzatabilirlerdi diye düşünüyordum ben kesinlikle seve seve izlerdim. Neyse.. Şimdilik bu anın tadını çıkaralım. Şimdilik Hoşçakalın!

Sort:  
 3 years ago 

Ben de bu filmi çok duymuştum ama bir türlü izlemek kısmet olmadı fırsatım olmadı daha doğrusu.

La casa de papel'in yeni sezonunun yayınlandığını öğrendim ve çok mutlu oldum

Ne güzel böyle şeylerle de mutlu olabilmek. Hep mutlu ol bir tanem 😍😍😍

 3 years ago 

Canımmm🙏🤗💗🌺 Sende mutlaka fırsat bulunca izle inanılmaz güzel daha ilk çıktığı günler dikkatimi çekmişti eminim seveceksin 🤩

 3 years ago 

Evet merak ediyorum bakalım fırsat bulabilirsem izlerim inşallah Teşekkür ederim canım benim öpüyorum seni😍😘

 3 years ago 

Bende çok öptüm canım 🤩🤗🌺

Bu diziyi çok duydum sürekli karşıma çıkıyor bayağı merak ettim açıkçası en yakın zamanda izleyeceğim 😊

 3 years ago 

Mutlaka izle çook güzel 🎬🙏

En yakın zamanda inşallah 😊

 3 years ago 

Yeni sezonu gümbür gümbür 😊

 3 years ago 

Evet ama bitiyor maalesef 🤷🤗

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

2kere bitirdim la casede papel i

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60676.09
ETH 2903.83
USDT 1.00
SBD 2.46