Browni 👩‍🍳🥧

in Steemit Türkiye3 years ago

20210621_140517_0000.png

Merhaba!

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.. Bir süredir beslenmeme dikkat ettiğimi ama tatlıdan asla vazgeçemediğimi yazmıştım. Genelde beslenmesine dikkat eden insanlar tatlı ihtiyacını meyveden veya hurma tarzı besinlerden alıyorlar fakat bunlar benim için asla tatlı yerine geçmiyor! Zaten çok meyve tüketen bir insan değilim..

Bende sık sık sağlıklı besinleri bir araya getirip en az hazır tatlılar kadar lezzetli hale getirmeye çalışıyorum. Bugün yine onlardan birini yaptım ve inanılmaz lezzetli oldu. Ayrıca görseli de oldukça cezbediciydi..

Çikolata soslu browni için gerekli malzemeler ;

Yulaf
Olgunlaşmış muz
Tahin
Hurma özü
Kakao
Ceviz
Fındık
Fıstık
Krema çikolata

IMG_20210621_131217.jpg

Yapım aşaması ;

Krema çikolata ve yemişleri bir kenara ayırıp diğer tüm malzemeleri robotta tamamen pürüzsüz bir kıvam alana kadar çekiyoruz.

IMG_20210621_131248.jpg

Ardından hazır olan pürüzsüz harcı,

IMG_20210621_131323.jpg

Yağlı kağıt serdiğimiz fırın kabının içerisine eşit şekilde yayıyor ve üzerine ceviz, fındık, fıstık koyuyoruz.

IMG_20210621_131402.jpg

170 derece de 20 dakika pişirip çıkarıyoruz.

IMG_20210621_131455.jpg

Diğer tarafta sosu için ısıttığımız krema içerisine çikolataları atıp eritiyoruz.

IMG_20210621_131436.jpg

Son olarak sosu üzerine döküp buz dolabında soğuyana kadar bekletiyoruz.

IMG_20210621_131620.jpg

İşte bu kadar! Ben bunu farklı malzemeler ekleyerek de yapıyorum tamamen Ogün evde ne varsa, birbirine yakışacak malzemeleri harmanlayıp güzel bir lezzet elde ediyorum. Özellikle meyve tüketmediğim için meyveler çok bekliyor dolapta çöpe atmak beni çok üzüyor, bu şekilde tarifler de kullanarak değerlendiriyorum. Sadece üzerinde ki sosunda biraz kaçamak yaptım ama o kadar da olsun değil mi?

IMG_20210621_131726.jpg

Deneyin mutlaka beğeneceksiniz ayrıca çocuklar için de çok uygun bir tarif.

Sevgiyle kalın!

Sort:  
 3 years ago 

Ellerinize sağlık. Tam benlik bir tat.. 👍

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🙏 Deneyin mutlaka çok lezzetli 👩‍🍳🥧

 3 years ago 

Tam bana göre bir tarif. Elinize sağlık

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🙏 umarım denersiniz 👩‍🍳😊

Ellerinize sağlık harika bir tarif

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim arzu hanım 🙏🌼

 3 years ago 

Bu aralar tatlı isteğim arşa çıkmışken ve diyetteyken bu post evrenin bir mesajı olabilir mi acaba :p

 3 years ago 

Bende alıyorum o mesajlardan 😂😂 Deneyin mutlaka hem iki çatal bile tatlı ihtiyacını gidermeye yetiyor 👩‍🍳🥧

Ellerinize saglik.🙏

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏🌼🐰

Mükemmel olmuş. Bu tarz lezzetlere bayılıyorum. Badem unu ile hazırlanan keklerden de tavsiye edeceğim. Kesinlikle çok beğenirsiniz. Elbette tatlandırmak için de hurma

 3 years ago 

Hurma özü kullanıyorum genelde daha kolay olduğu için vallahi tatlı krizlerime derman oldular 😂👩‍🍳🌼

 3 years ago 

Ellerinize saglik 😋

 3 years ago 

Teşekkür ediyoruuum🙏🐰🌼

 3 years ago (edited)

cok sekerli yemekleri böyle yemek bence hic güzel degil hele sekeri böyle show yapmak da hic hosuma gitmedi..! Seker ölüm demek!!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62622.67
ETH 2944.91
USDT 1.00
SBD 3.61