Thediarygame Betterlife || 08.03.2022 || Dershane Gününe Dair 🎈

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Umarım herkesin keyfi yerindedir. Bugün güzel bir gün. Hava bulutlu ve ara ara yağmur olmasına rağmen yine de güzel bir gündü. Bugünümü sizlerle paylaşmak istiyorum. İşte başlıyoruz 💁🏻‍♀️

Bugün sabah saat altı buçuk gibi uyandım. Aslında daha erken saatte uyanmıştım. Gece yoldan geçen bir motor sesine uyandım. O kadar yüksek sesli geliyordu ki bu motor sesi uykudan uyanmama sebep oldu. Sonrasında tekrar uykuya dalmam biraz zaman aldı. Tekrar uykuya daldığımda sanki bi dk sonra da alarmım çalmış gibi uyandım.

Uyanıp hazırlandım. Sonra babamla kendime birer tost hazırladım. Kahvemi hazırlayıp termosa koydum. Malum ekonomi durumları bu aralar aşırı zorluyor. Dışarıdan bir tost yiyip bir kahve içebilmek lüks oldu. Ben de eski usül evden getirmeyi tercih ediyorum. Hem daha sağlıklı oluyor.

Hazırlanıp babamla beraber evden çıktık. Beni otobüs durağına bıraktı ve işe gitti. Ben de otobüs bekledim ve çok gecikmeden otobüs geldi. Ben son durağa kadar gittiğim için otobüsteki yolculuğum biraz uzun sürüyor. Bu arada otobüse binen insan sayısı en az iki kat artmış. Gelen zamlardan sonra kimse arabasını çalıştıramıyor. Ne olacak bu ülkenin hali?

Uzun ve dolu bir otobüs yolculuğundan sonra dersanenin yolunu tuttum. Hızlı hızlı yürüyüp herkesi sollarken bir anda bi adam beni solladı ve tüm havamı kenarı delinmiş balon gibi söndürdü. Ama yine de hızlı yürümeye devam ettim. 4 dersten sonra öğle arası tostumu yedim. Ardından yeni başlayan bir derse daha katıldım. Son ders Fe bitince arkadaşlarla Sevgi yoluna kitap almaya gitmişiz. Kitapçının dediğine göre yayınevleri matbaayı durdurmuş kağıt yok deniliyor. İncecik bir kitaba 25 tl ödemek zorunda kaldım. Öğrencilerin işi artık çok daha zor…

Otobüse binip eve geldim. Ailemle akşam yemeği yedik. Sonrasında ders çalışmaya başladım. Bu fotoğraftaki gofret en sevdiğim gofret. Gramajını düşüp fiyatını arttırmış olmalarına rağmen almaktan vazgeçiremiyorum kendimi.

8027DD22-4A15-4DF0-A2F1-2FD158F20BA4.jpeg

Biraz ders çalıştıktan sonra annemlerle kuzenime gittik. Kuzenimin eşi misafirperver ve çok iyi bir insan. Çay eşliğinde kekimizi yiyip sohbet ettik. Küçük kızı ile biraz vakit geçirdim.

4AF20C30-D1B1-4E21-A28C-CFCD3B614F26.jpeg

Küçük kızı ilkokul birinci sınıf. Okumayı yeni sökmüş. Biraz kitap okuttum. Sonra bana yeni aldığı bebeğini gösterdi. Şimdiki çoçukların oyuncakları çok güzel. Bizim zamanımızda bu kadar iyi oyuncak yoktu. Büyük ablam bebeklerimize bezden elbise dikerdi.

3C1DDFD6-1804-4840-AEC2-9F59AA91E748.jpeg

Biz misafirliğe devam ediyoruz. Bu arada bugün 8 Mart Kadınlar günü idi. Hocalarımız ve bir çok duyarlı insan bu güzel günümüzü kutladı. Ben de tüm kadınların kadınlar gününü kutluyorum 🎈 Kadının değerli olduğunu, üzülmeyeceği, şiddet görmeyeceği ve dışlanmayacağı bir dünya olması dileğiyle… Yazımı burada sonlandırıyorum. Umarım sıkılmadan severek okumuşsunuzdur.

Sonraki paylaşımlarımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. Sevgiyle ve sağlıcakla 🙋🏻‍♀️

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽

 3 years ago 

✌🏻

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08.

Curated By -anroja
Curation Team - Life and Humanity

 3 years ago 

Thanks I am so happy 🤗

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Teşekkürler 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60216.66
ETH 2326.87
USDT 1.00
SBD 2.48