Steemit-Türkiye Yarışma #11 2022 Yılında Steemit Platformundan Ne Bekliyorsunuz ? || Bol SP’li Bir Yıl 💰

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese merhabalar. Bu güzel yarışmayı hazırladığınız için teşekkür ediyorum ve kazananlar arasında olacağımı düşünerekten postumu yazmaya başlıyorum. Kazanamazsam bile topluluktaki aktifliğe katkıda bulunsun ☺️
Herkesin bildiği üzere yılın son günlerine yaklaşmış bulunmaktayız. Bol olaylı sesli bir sene geçirdik. Asırda bir olan olayları biz bir sene içinde yaşadık. Evrensel boyuttaki gelişmeler dışında genel bir yoğunluk hakimdi. Bazı olaylar sevindik bazı olaylar üzüldük. Böylece sıradanlıktan biraz uzak geçen 2021 yılı göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Bu senenin bana en güzel katkılarından biri de @ispin sayesinde steemit platformuna katılmış olmamdı. Tabii ki kendi hayatımda da güzel gelişmeler yaşandı ama bu platform benim için biraz da içimden gelenleri yazabildiğim bir arkadaş gibi olmaya başladı. Steemiti bu özelliğiyle çok seviyorum. Aynı zamanda #thediarygame ile yapılan paylaşımlarla insanların günlüklerini okudum hayatlarını nasıl geçirdikleri hakkında fikir sahibi oldum. Kısacası steemit benim için sosyal bir platform olmaktan çıkıp adeta bir aile üyesi haline geldi. Hoş böyle olunca da iki ablamı da steemite davet ettim ve onlar da artık burada 😊

31EA0ECD-A07A-4144-8072-01E9528FFED2.jpeg

Dersane kantini süslerini çekmiştim.

2021 senesi steemitle bol paylaşım yaparak ve kazancımın yarıdan fazlasını spye çevirerek aynı zamanda #club5050 hashtagine uyarak geçti. Bundan dolayı 2022de steemitten beklentilerim çok fazla.. Birkaç beklentimi en azından aklıma gelenleri anlatmaya başlayayım. Öncelikle bol spli bir yıl olmasını istiyorum. Kuruatörlerin yazılarıma daha yüksek oy vermelerini ve artık işin biraz da maddi boyutundan yararlanabilmeyi diliyorum. Manevi kısmı benim için şu zamana kadar çok güzel ilerledi ve böyle de devam edeceğini düşünüyorum ama bu süreçte maddi olarak herhangi bir kazancım olmadı. İş hayatına başlamadığım için de buradan az da olsa bir gelir elde etmeyi umuyorum. Özellikle steem coinin yükselmesini umuyorum 🙏🏻

F0625F59-6E31-46C2-AE9E-CC014B535DBE.jpeg

Konaktaki süslerden bazılarını çekmiştim.

Ayrıca 2022de @steemit-turkiye topluluğunun daha güzel yerlere gelmesini ve aktifliğinin artmasını diliyorum. Daha çok kişinin katılımı ile daha aktif bir topluluk olup gelen oy oranlarının da arttırılmasını umuyorum. 2022 yılında steemitten beklentilerim, en azından aklıma gelenler bu şekildeydi.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bol spli senelere. Seneyeki postlarımda görüşmek dileğiyle. Sağlıkla ve huzurla kalın 🙋🏻‍♀️

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽👍🏽

 3 years ago 

😊

 3 years ago 

😊

 3 years ago 

Kiymetli steem ailemizin kiymetli uyesine ben de bol sp li bol kazancli ve mutlu bir yil diliyorum. 🥰😊

 3 years ago 

Aminn hepimize 🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55515.17
ETH 2501.35
USDT 1.00
SBD 2.30