Soğuk havada sıcak mandalina 🍊

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. Zaman buldukça paylaşım yapmaya çalışıyorum. Umarım topluluğumuz daha da güçlenir.

6A5588FE-5AD0-4A57-B134-7C690AAEFA79.jpeg

Kış geldi ve havalar buz gibi oldu. Ben de mandalinamı elektrikli sobada ısıtarak yemeyi tercih ediyorum 😋

Benim gibi meyve saati yapan kaç kişi var?

Sort:  
 3 years ago 

Afiyet olsun

 3 years ago 

Teşekkürler

 3 years ago 

mandalina mıı çok severim 😂

 3 years ago 

Ben de 😋

 3 years ago 

Biz de aksamlari meyve saati yapariz mutlqka. gecen yil oturdugum ev sobaliydi. mandalina portakal kabuklarini uzerine koyardik. miss gibi kokardi 😊afiyet olsun. 👍😋

 3 years ago 

Kokusu bile güzel, çok güzel bir meyve 😋 teşekkür ederim 😊

Afiyet olsun 😊

 3 years ago 

Teşekkürler 😊

Soba görünce aklıma kızarmış ekmek ve çilek reçeli gelir...Afiyet olsun

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😋

 3 years ago 

Afiyet olsun

 3 years ago 

☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62020.79
ETH 2420.03
USDT 1.00
SBD 2.64