KARGOM GELDİ

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba. Bugün kargom geldi. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. İnstagram üzerinden bir fotokopiciden sipariş vermiştim iki kitabı eksik göndermişler ama iletişime geçince hemen para iadesini yaptılar. Bir çok arkadaşım da bu siteden aldı. Güvenilir bir sayfa olduğu için ben de sipariş verdim.

C4DC27A0-B29F-4619-BD6C-BD9AAFF55A93.jpeg

Artan kitap fiyatları yüzünden artık pdfleri olan kitapların fotokopisini çektirmekte çare buldum. Öğrencilik iyice zorlaştı. Allah okuyanlara yardım etsin. Kitapların fotokopileri bile 400 tl yaklaşık 50 Steem kadar tuttu. Orijinal kitapları alsam bin lirayı geçerdi ve bu da bütçemin çok çok üstünde. Bu yüzden de fotokopi almayı tercih ettim. Umarım bir an önce ekonomimiz düzelir ve her şey eskisi gibi olur.

Sort:  

Amin,Allah kolaylık versin

 2 years ago 

Teşekkürler ☺️

 2 years ago (edited)

👍🏽👍🏽

 2 years ago 

Başlığı görünce bu video geldi aklıma

Aynı kanalda ‘kargosu gelmeyen adam’ videosu da var önce onu izleyin ama :))

 2 years ago 

Ben biraz garanticiyim emin olmadıkça sipariş vermedim önce arkadaşlara denettim 😄

bu paylaşmak için gelmiştim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62768.63
ETH 2678.95
USDT 1.00
SBD 2.56