Kalpli Simit Katmer

in Steemit Türkiye3 years ago

002B7A47-489A-49CF-AF45-0DB1554DB837.jpeg

Aranızda simit (gevrek de denilebilir ✌🏻) katmeri seven var mı? Ben ilk kez denedim ve benim damak zevkime fazla uymuyor. Tatlı konusunda şerbetli kaymaklı tatlılardansa waffle gibi çikolatalı meyveli tatlıları daha çok seviyorum. Tabii ki bu tatlıyı yapan yer ile alakalı da olabilir. Sanırım gelen zamlardan sonra şekeri milimle katıyorlar 😅. Haliyle tadı da tatsız oluyor. Görüntü şahane ama tad konusunda sınıfta kaldı.

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽

 3 years ago 

✌🏻

Normal şartlarda çok güzel bir tatlı severim de, ama dediğiniz gibi malzemeden kısıyorlarsa tadıda olmaz :)

 3 years ago 

Maalesef 🥲

 3 years ago 

Tadsiz olusuna uzuldum ama şekil şahane ❤😊

 3 years ago 

🤗☺️

 3 years ago 

Ben hiç denemedim ama görüntü gerçekten cok güzel

 3 years ago 

Keşke tadı da güzel olsaydı 😅

Benimde favorim değil,sevemedim

 3 years ago 

Bence de daha güzel tatlılar dururken 🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60938.00
ETH 2386.38
USDT 1.00
SBD 2.57