Families meet #club5050

in Steemit Türkiye3 years ago

Günaydın steemit Türkiye. Nasılsınız? Umarım herkes iyidir. Beni soracak olursanız dünün yorgunluğu var üzerimde. Bu yüzden saat dokuz buçuğa kadar uyudum. Normalde erken kalkardım ama yorgun olunca biraz fazla uyudum. Uyandığımda ablamla annem kahvaltıyı hazırlamışlardı. Ben de sofrayı kurup ailecek pazar kahvaltısı yaptık. Kahvaltıdan sonra da ablam yıldız haritalarımıza bakmaya başladı. Ben de bu esnada steemite girip post hazırlayım dedim.

Dün akşam ailemiz büyüdü. Ablamın kayınvalidesi ve kayınpederi geldi. Ailemize yeni üyeler eklendi. Birlikte yemek yiyip sohbet ettik. Bir sürü hazırlık yaptık ama telaşeden çekmeyi unuttum. Ben de eniştemin ablama getirdiği çiçekleri ve tatlıları çekebildim.

FCE741A8-50F1-4E74-A182-536DDFE7ECC0.jpeg

Enişte çok heyecanlıydı. Kapıdan girdikten sonra ablama çiçeği verirken kafana koymuş ben görmedim ama ablam söyledi gülmekten yarıldım. 😂 Babamla öncesinden tanışmıştı ama hala utandığında yüzü kıpkırmızı oluyor. Çok eğlenceli vakit geçirdik 😊

F73DF976-FC23-4BB6-9798-BBEFE73666A5.jpeg

Yemek çay derken tatlı servise geçtik. Havalar soğuk olduğu için baklavalar biraz donmuştu biraz da acemiliğimize denk geldi. Halbuki kutuda da yazıyor: “Soğuk havalarda kısa bir süre ısıtarak tüketiniz”. İşte koşuşturmacadan o yazıyı fotoğraflara bakarken fark etmiştim. 😅 Neyse ki kimse sorun etmedi ve aileler tanıştı kaynaştı. Herkes için güzel bir akşam oldu. Dün akşamdan daha çok fotoğraf çekmek isterdim ama o anın heyecanıyla sadece iki fotoğraf çekebildim. Benim anlatacaklarım bu kadardı. Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur. Sonraki paylaşımlarda görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın 😊

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽👏🏽

 3 years ago 

😊

Hayirli mübarek olsun. 🤗

 3 years ago 

Amin 🙏🏻

 3 years ago 

Hayırlı uğurlu olsun Allah mesut etsin inşallah ablanızı. Afiyet olsun ağızları tatlı olsun derler bizde.

 3 years ago 

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏🏻

 3 years ago 

hayirli olsun. Allah tamamina erdirsin. cicekten gozumu alamadim cok guzel 😍💐

 3 years ago 

Teşekkür ederim ☺️ amin 🙏🏻

Hayırlı olsun

 3 years ago 

Teşekkürler 😊

Hayırlı olsun Rabbim utandırmasın🙏😊

 3 years ago 

Amin 🙏🏻

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif post paylaştığınız için teşekkürler.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

 3 years ago 

Teşekkürler ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62