Club5050 || The Diary Game Better Life 16.11.2021 || Salı Günü Maceraları

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Ben uykusuz bir şekilde derse gittim. Dersim sabah sekiz buçukta başlıyor. Bu yüzden altı buçuk gibi uyanıyorum ve yedide evden çıkıyorum. Erken uyandığım için de uykumu fazla alamadım ve başım ağrımaya başladı. Dersaneye yaklaşık bir saatte gidiyorum ve ilk ders uyumamak için kendimi zor tuttum. Sürekli esnedim allahtan maske takıyorum da esnediğim belli olmuyordu. Dersten çıkınca yanıma aldığım kargoları verdim. Çantam resmen hafifledi. Yürümeye devam ederken kemeraltında kalınlıkla iki tane sanatsal duvar gördüm. Sanırım bu duvarlar çok hoşuma gidiyor ve sizlere de göstermek istedim. İkisi de çok hoş. Keşke bütün binalar böyle güzel boyansa.

7B9F0639-8517-48B6-8AC7-4308C1D37B3B.jpeg

FCA4A639-D3EC-4E96-A738-B104F57648E7.jpeg

Sonra otobüse bindim ve evin yolunu tuttum.
Eve geldiğimde kuzenimin eşi ile kızı bizdeydi. Kızı çok tatlı birinci sınıfa gidiyor. Bu hafta okullar tatil olduğu için bizi ziyarete gelmişler. Ön dişleri çekildiği için gülerken çekiniyordu ben de ona kendi çoçukluk fotoğrafımı gösterdim ve fotoğrafa ikimiz de çok güldük. Çünkü benim de ön iki dişim yoktu 😄

Ardından anneme, Sevilay ablaya ve kendime kahve yaptım. Ablamın midesi rahatsız olduğu için henüz kahve içemiyor. Kahve eşliğinde sohbet ettik.

4399FCE6-7B03-4A7B-85CF-2EB2841A45DF.jpeg

Ben geldikten bir saat kadar sonra Sevilay abla ile annem merkeze inmek için evden çıktı. Annem sürekli böyle dolaşmayı seviyor. Benim ise sabah erken uyandığım için adeta enerjim tükenmiş bir vaziyette. Kalan son enerjimle önceden aldığım ve severek kullandığım maskemi yaptım. Bu maskeyi indirimden almıştım. Tanesini 9 lira gibi bir fiyata almıştım. Şimdi tekrar zamlanmış. Fiyatlar artmaya devam ederse yaptığım son maskelerden biri olabilir. Maske pirinç maskesi olarak geçiyor yüzü beyazlatma, cildi nemlendirme ve renk tonu eşitleme gibi özellikleri var ve ben kullandıktan sonra çok memnun kaldım. Kullanmanızı tavsiye ederim.

B3ECA193-E69E-448D-8185-6DC617398DEC.jpeg

Bugünlük anlatacaklarım bu kadardı okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın 🤗

Sort:  
 3 years ago 

Uykusuzluk çok zor Güzel bir uykuyu haketmissiniz ☺️

 3 years ago 

Evet bugün kesinlikle erken uyucam 🥲

 3 years ago 

Şimdiden iyi uykular size😴😴

 3 years ago 

Teşekkürler 😊

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

 3 years ago 

Merhaba asıl ben teşekkür ederim böyle güzle bir topluluk oluşturduğunuz için. Kaliteli paylaşım yapmaya devam edeceğim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60085.46
ETH 2416.33
USDT 1.00
SBD 2.43