ORGANİK CEVİZ

in Steemit Türkiye3 years ago

ORGANİK CEVİZ

Ağaçların bizim hayatımıza o kadar güzel katkısı var ki saymakla bitmez. Hem bize vitamin sağlayacak meyveler verirken hem de gölgesinde bizi dinlendiriyor. Her mevsimin ayrı güzel vitaminli meyveleri var , hepsi birbirinden lezzetli ama en güzeli ne biliyor musunuz meyveyi dalından alıp yemek. Memlekete gittiğim de ağaçtan o meyveleri yemek benim için o kadar büyük lüks ki anlatamam. Memleketteyken biraz ceviz topladık ve getirdik ve her o cevizleri kırdığım da memleketimin o güzel kokusu burnumun ucuna geliyor ve çok özlüyorum. Birde kendi dalından olan her şey daha sağlıklı ve güzel. Buralarda bina görmekten doğru dürüst ağaç göremiyoruz. Ağaçlardan inmeyen bir çocuktum. Hatta iki kere ayağımın altında ki dal kırılınca ağaçta asılı kaldım. Bir şekilde düşmekten kurtulup indim ağaçtan. Biraz yaramaz bir çocukluk yaşadım denilebilir. 🙃

IMG_20211106_150900.jpg

Bunlarda memleketten getirdiğim tazecik cevizler. O kadar lezzetliler ki burada satılan cevizler hiçbir zaman bu kadar lezzetli olmuyor. Kendi taşın da toprağın da yetişen her şey daha bir güzel daha bir özlenesi. Cevizleri kırıp afiyetle yedik hala taşla kırıyoruz, eve hep ceviz kıracağı almayı unutuyoruz.😊 Cevizleri topladım emek verdim tabi sefasını sürmek de gerekiyor. Belki bilirsiniz cevizi ayıklarken kabuğunun üstünde ki katman elde siyah bir leke bırakır o lekeler günlerce elim de kaldı ama onları gördükçe o kadar mutlu oldum ki çünkü memleketimin o güzel anıları aklıma geldi.

WhatsApp Image 2021-11-06 at 16.48.44.jpeg

Kırılınca böyle ye beni diyen cevizler ortaya çıktı. Gelsin vitaminler en doğalından.😉 Sizin de cevizle aranız iyiyse yemeği ihmal etmeyin sakın.
Kendinize iyi bakın yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.🌳🌳

Sort:  

Ceviz iyidir ya özellikle incecik kabuklu olanları elde kırıp yemek çok güzel oluyor. Afiyet olsun 😇

 3 years ago 

Bizim ceviz kalın kabuklu olunca mecbur taşla kırdık. Teşekkür ederim😇

Afiyet olsun 😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 😊

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif olduğunuz için teşekkürler. Bu oy size Sp yapmanız için verildi. Steemit-türkiye topluluğundaki kurallara uyunuz. Arkadaşlarınızı davet ediniz. paylaşım yaptığınız için teşekkürler. Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Başarı görevlerini yapmaya devam ediniz. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54864.63
ETH 2298.49
USDT 1.00
SBD 2.30