club5050-Görünmez Kaza

in Steemit Türkiye3 years ago

SAĞLIĞIN DEĞERİ

Merhaba bayadır aranızda yoktum. Burada eşimin paylaşımlarınızdan öğrendiniz. Eşim kaza geçirdi ve zorlu bir süreç bizi bekliyor. Çok şükür daha da iyi olacak ama doktorların söylediğine göre sabredip baklemek gerekiyor. Evde sıcacık yuvamızda otururken sağlığın bu kadar kıymetli olacağını düşünmüyoruz. Hastahane köşelerin de eşimin ameliyatlardan çıkması için dua ettiğim de anlıyorum,sağlığın ne kadar büyük bir nimet olduğunu. Bugün tam 12 gün oldu. Pencereden baktığım da acile o kadar insan geliyor hepsinin acıları farklı farklı. Geceleri dinlenmeye çalıştığım da acı çığlıklarla uyanıyorum. Sevdiklerini kaybeden insanların gözyaşları aslında. Yanımızda olduğunda sevdiklerimizin kıymetini daha iyi anlamalıyız. Gözlerinin içine baktığımızda ne kadar değerli olduğunu hissettirmeliyiz.

IMG_20211208_234858.jpg

Penceremin bir manzarası yok tabi. Sağlığımıza, elimizde varolanlara şükretmemiz için konulmuş bu pencere. Bayadır yazamadım ameliyattan ameliyata koştuğumuzdan vaktim de olmadı açıkçası. Aslını söylemek gerekirse içimden de yazasım gelmedi. Ama bu süreç uzun süreceği için kendimi toparlamak ve içimi buraya dökmek için biraz yazmak istedim.

IMG_20211209_084954.jpg

Eşime yarasının temizlenmesi için bu cihaz takıldı. Teknoloji ne kadar güzel ilerliyor. Böyle cihazları gördüğümüzde ne kadar faydalı cihazlar var olduğunu görmek beni mutlu etti açıkcası. Başta ailemiz olmak üzere bu süreçte herkes yanımızda oldu. Komşularımız, akrabalarımız ve bütün sevenlerimize gerçekten çok teşekkür ederim. Burada bizim için dua eden iyi dileklerde bulunan herkese de çok teşekkür ederim.

IMG_20211209_090646.jpg

Paylaşımımı yaparken serum takıldı. Antibiyotik ve ağrı kesici serum. Çok ağrıları olduğu için sürekli ağrı kesici veriliyor. Bunlarda geçecek arkamıza baktığımızda bunlarıda atlatıp anı olarak kalacak. Eşim için sizden bol bol dua bekliyorum.

IMG_20211209_084923.jpg

Son olarak sevdiklerinizin kıymetini çok iyi bilin. Para, mal, mülk ya da başka şeyler değil önemli olan sağlığın ve huzurun varsa bu hayatta çok şanslısın. Gönderimi okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın ve sevdiklerinize sıkı sıkı sarılın. Hoşçakalın.

Sort:  
 3 years ago 

Cok cok gecmis olsun. Dediginiz gibi insallah bugunlerde gececek. Bu surecte en iyi ilac sizlerin birbirinize ailecek destek olmaniz olacak ve oyle oldugunu da postlarinzdan gorebiliyoruz, nee guzel.. Bizlerde insallah dualarimizla yaninizda olmaya calisacagiz. Bundan 8 yil once 21 yasindaki kiz kardesimi kqybettim ben o duydugunuz kayip cigliklarini yasayanlardan biriyim maalesef. Rabbim sevdiklerimizi yanimizdan ayirmasin. Bu huznu hic kimse yasamasin. Insallah en kisa surede eski duzeninize kavusursunuz. 😊🤲

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim destekleriniz yorumlarınız için. Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun. Çok üzüldüm gerçekten. Amin inşaAllah dualarınız için de çok sağolun Allah razı olsun. 🤲

 3 years ago 

Ben tesekkur ederim. sagolun, varolun. hepimizden insallah 😊

 3 years ago 

Canim Allah kolaylık versin inşallah sana, kardesim @whyshy de inşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur. Dualarimiz hep sizlerle🌷

 3 years ago 

Amin inşaAllah çok sağ ol abla. Allah razı olsun bugünlerde yanımızda olup bizi hiç bırakmadığınız için. 🌷

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun , bir an önce kötü günleri geride bırakırsınız inşallah. Allah eşinize de size de sabır ve kolaylıklar versin 🤲

 3 years ago 

Amin inşaAllah çok teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61937.20
ETH 3004.64
USDT 1.00
SBD 2.49