👉🏼#Club100 || #burnsteem25 || Uzun bir aradan sonra geri geldim. Bu Süreçte Neler Yaptım ?

in Steemit Türkiye2 years ago

Uzun bir aradan sonra geri geldim. Bu Süreçte Neler Yaptım ? 👨‍👩‍👦

Herkese Merhaba,

Bu aralar zamanım koşturma içinde geçtiği için steemite vakit ayıramadım. Ama hep Steemitte aklım. Belki duymuşsunuzdur ve içinizde hasta olanlarda vardır. Bu aralar salgın varmış ve herkes hasta. Hastaneler doluymuş ve bayram tatilini bizde hastalıkla geçirdik. Benim hastalığı çabuk kapa bilen bir yapım var. Evden sağlık ocağına gitmiştim sadece, oğlumun aşıları vardı. Önce ben hasta oldum ve daha sonrada oğlum. En son eşim de hasta olunca birbirimize hasta ederek atlattık. Bir evde hastalık olunca evin neşeside kalmıyor. Bütün hastalara Allah şifa versin.

a.jpg

Bayram tatili bittikten sonra ailem ziyaretime geldi gerçekten çok özlemişim. Çok az kalsalarda yine de hasret gidermeye çalıştık. Yeğenlerimi çok özlemişim onları görmek vakit geçirmek bana çok iyi geldi. Birlikte parka gittik ve güzel vakit geçirmeye çalıştık. Aileden uzakta olmak bazen çok zor oluyor. Allahın izniyle memleketime gidip ailemle bol bol vakit geçireceğim günlerde gelecek.

1.jpeg

Günler yorucu geçsede oğluma yeni şeyler denemeye çalışıyorum. Bu aralar oyun halısını kurduk ve oyun halısı daki oyuncakların hareket etmesi, dikkatini çok çekiyor. Artık yavaş yavaş renkleri algılıyor ve onları izliyor. Sesler de baya dikkatini çekiyor. Bebeklerde dokunma duyusu anne karnında başlıyor ve doğduktan sonra dokunma duyusuyla öğrenmeye çalışıyorlar. Anne karnında kordonlarını çekip, ellerini ağızlarına getiriyorlar bu yüzden her şeyi dokunarak öğrenmeye çalışıyorlar. Bende dokunarak öğrenmesi için nesnelere dokunmasını sağlıyorum. Bende yeni bilgiler öğrenerek oğluma uygulamaya ve motor gelişimi için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

2.jpeg

Daha sonra ki paylaşımlarımda ise memnun kaldığım oyuncak ve ürünler hakkında bilgi vermeyi düşünüyorum. Yeni anne olacak kişiler bu bilgilerden faydalansın istiyorum. Ben birçok ürünü yorumlardan ve izlediğim videolardan bilgi alarak satın aldım. Yeni anne olacaklara yardımcı olabilirsem çok mutlu olurum.

Bu gönderimde kısaca neler yaptığımdan bahsetmek istedim. Gönderimi okuyup vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın sağlığınızın değerini bilin sevdiklerinize sıkı sıkı sarılın ve ellerini asla bırakmayın. 👨‍👩‍👦 😊 😇

Sort:  

Yeniden sizi görmek çok güzel. Biz yavaş yavaş oyuncak dönemimizi geride bırakıyoruz ama eğlenceli paylaşımlar olacaktır oyuncak incelemeleriniz.
Evi oyuncakla dolu birisi olarak tek önerim çok oyuncak almayın hatta maksimum 3 oyuncağı olsun çocuğun ben çok hata yaomılışım bu konuda.

IMG-20220303-WA0013.jpg

IMG-20220303-WA0014.jpg
Bu yalnızca bir kısmı bir bu kadar da depoda var.

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim. ☺️ Çok oyuncak almak istemiyorum. Yeğenlerimin kullanmadığı oyuncakları oynaması daha iyi olacağını düşünüyorum. Gelişimini etkileyecek güzel ve yararı olacak oyuncakları almak istiyorum tabi. Belki de pek fazla oyuncağımız olmadığı için çocuklarımıza almak istiyoruz. Bizim olmadı onların olsun diye düşünüyoruz. ☺️ Siz şanslısınız deponuz var bizim koyacak yerimiz de yok 🤗

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66795.37
ETH 3087.77
USDT 1.00
SBD 3.72