👉🏼#Club100 || #burnsteem25 || 29.07.2022 || Aşı ve Market Alışverişi

in Steemit Türkiye2 years ago

Aşı ve Market Alışverişi 👨‍👩‍👦

Herkese Merhaba,

Bugün gün içerisinde yaptıklarımdan biraz bahsetmek istedim. Oğlumun bugün aşısı olduğu için sabah çok erken kalktım ve hemen hazırlandım. Ben hazırlandıktan sonra oğlumunda karnını doyurup üstünü giydirdim. Çantamızı da hazırlayıp çok oyalanmadan düştük yollara. Birlikte bebek arabasıyla ilk defa bu kadar uzun mesafe gittik.

IMG-20220730-WA0003.jpg

Eczaneden aşısını aldık. Açıkcası artık fiyatlara yetişmek mümkün değil. Bayramdan önce dörtyüzlerde olan aşıyı 755 liraya aldım. Hemşiremizde aşının ne kadar çok arttığından bahsetti. Benim aldığım aşı damla şeklinde ve pahalı bir aşı olduğu için hemşiremiz çok dikkatli ve özenli davrandı. Bu aşı isteğe bağlı ve devlet bunu karşılamıyor ben ve eşim kararsız kalsakta bütün doktorlar önerdiği için yaptırmaya karar verdik.

Açıkçası biz fiyatının bu kadar yüksek olduğunu bilmiyorduk. Rota virüsü aşısını yaptırdık ve kısaca bahsetmek gerekirse ateş ve ishal yapan bir virüs. Genelde hastanede yatarak tedavisi olup serum takviyesi gerekiyormuş. Bizde fiyatı çok yüksek olmadığı için karar vermiştik ama fiyatı bu kadar çok yükselince kararımızdan dönmek istemedik.

IMG-20220730-WA0000.jpg

Sağlık ocağından çıktıktan sonra evde sebze, meyve kalmadığı için markete uğradım. Bebeğim küçük olduğu için fırsat bulup sürekli dışarı çıkamıyorum.Biraz uyuduğu için fırsatı değerlendirmek istedim.

Hergün ne yemek yapacağım diye düşünmek insanı yoruyor. Eşimin canı çiğköfte istediği için dışarı çıkmış gibiyken onu da aldım. Eve geldiğimde baya yorulmuşum. Havalar çok sıcak olduğu için daha da fazla yoruluyor insan. Kahvaltımı yapıp çayımı içtikten sonra biraz dinlenme fırsatım oldu.

Sıra geldi evi temizlemeye evi süpürdüm ve makineye nevresimleri attım. Birkaç iş daha yaptıktan sonra baya yorulmuşum yeniden karnımız acıktı. Yemeğimizi yedik oğlumla ilgilendim ben temizlik yaparken babası ilgilendiğinden beni çok özlemiş. Bugün canım çay istesede hem yorgunluktan hemde fırsat bulamadığım için demleyemedim. Bazı yorgunluklarda dinlenmek istediğimde çay çok iyi oluyor. Bugün yorucu birgün olduğu için geride bırakmak gerekiyor. Biraz uyuyup dinlenmem gerekiyor. 👍

Gönderimi okumaya zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın sağlığınızın değerini bilin sevdiklerinize sıkı sıkı sarılın ve ellerini asla bırakmayın. 👨‍👩‍👦 😊 😇

Sort:  

Artık çocuk sahibi olmakta lüks olmuş gerçekten, fiyatlar aşırı pahalı, çocuk giderlerini hesaba kattığımda, resmen imkanın yoksa çocuk yapmayın der gibi herşey.

Rabnşm dağlık versin, hayırlınuzun ömürler nasip etsin, çocuğunuza.

Annelerşn en büyük sıkıntısıdır, akşam yemeği derdi, bu konuda bütün hanımlar dertlidir 😊 o kadar yorgunluğun üstüne sıcak bir çay iyi giderdi, gün için de veya akşam çayniçemeden yatamıyorum. O yüzden muhakkak çay çay çay diyorum 🙏😊

 2 years ago 

Katılıyorum size bu fiyatlarla çocuk büyütmekte zor. Gelen zamlardan sonra daha da zorlaşıyor. Amin duanız için çok sağolun hayırlı sağlıklı uzun ömürleri olsunda elimizden ne geliyorsa fedakarlık yapmaya çalışırız. Allah herkesin yardımcısı olsun bu kadar yüksek fiyatlar içerisinde.

Bence anneleri en çok zorlayan akşam yemeğinde ne yapıcam düşüncesi . Sürekli her gün farklı bir şeyler yapmayı düşünmek gerekiyor.

Türk olarak çayı sevmeyen çok az kişi vardır.,😊 Bu sıralar çay demleyenim olsa çok güzel olurdu. ☺️

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge

Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71443.06
ETH 3660.17
USDT 1.00
SBD 3.73