👉🏼#Club100 || 03.08.2022 || Ufak Mutluluklar 😇

in Steemit Türkiye2 years ago

Ufak Mutluluklar 😇 👨‍👩‍👦

Herkese Merhaba,

Vakit ayırıp steemite yazdığım için çok mutluyum. Fırsat bulduğum her anı değerlendirmeye çalışıyorum. Steemit bu aralar çok sakin. Etkileşimin çok olduğu eski günleri özledim. Geri döndüğümden beri pek fazla kazanamasamda yazmayı bırakmak istemiyorum. Steemite yazarken benim için farklılık oluyor. Steemit'in eski o güzel günlerine döneriz İnşaAllah.

Ara sıra da olsa hayatımızda farklı güzellikler oluyor. Kapıyı açtığımızda bu tatlı doğal, organik Salatalıklarla karşılaştık ve kimin bıraktığını hemen anladık. Ev sahibimizin küçük bir bahçesi var ve oradan arada salatalık topluyor. Topladığında bizi de unutmamış sağolsun. Bayadır bahçeden organik salatalık yememiştik bizim için iyi oldu. Marketten aldığımız salatalıklara benzemiyor. Küçük şeylerle mutlu olabilirsek ne mutlu bize. Çoğu insan küçük şeylerle mutlu olamadığı için hep mutsuz.

IMG-20220802-WA0009.jpg

Artık buzlukta bulunan şeyleri bitirmeye çalışıyorum. Bayadır buzdolabını düzenleyemedim, buzluk içindekiler bittikten sonra eski düzenime dönmeye çalışıcam. Telaşe ve koşturmacalar içinde eve pek fazla vakit ayıramadım. Eşimle marketten hindistan cevizi almıştık ve canımız çektiğinde yeriz diye buzluğa atmıştım. Buzlukta görünce çıkardık yedik ve hala lezzetliydi bozulma gibi bir durum da olmamıştı.

IMG_20220802_230353.jpg

Bu sıralar oğlumla bir rutin oluşturduk ve ekmek almaya birlikte gidiyoruz. 😇 Daha küçük olduğu için arabalar yanımızdan geçerken çok korkuyor ve etrafı gözlemleyerek tanımaya çalışıyor. Hem hava alması da iyi oluyor ve ikimiz için de farklılık oluyor.

IMG-20220802-WA0005.jpg

Artık yorgunlukların üzerine çay demlemeye başladım. Bu sayede çay içerken hem yorgunluğum azalıyor hem de kendime biraz vakit ayırmış oluyorum. Çay gibi bir içeceğin olması gerçekten çok güzel insanı mutlu etmek için bir bardağı yetiyor. ☺️ Öğrenciyken çay eşliğinde ettiğimiz muhabbetleri özledim. Öğrencilik günleri geçsin isterdim ama şimdi arkadaşlarımı ve o günleri çok özlüyorum. Bugün çayın yanında tatlımız da vardı . Eşimin canı tatlı çektiği için gidip aldım. Aslında tatlıları genelde evde yapıyorum ama bugün gözüm almadı açıkcası. Tiramisu ve sütlaç aldım. Tiramisu yemeyeli baya olmuş normalde tatbak gibi tatlı, börek, pasta satan yerden alıyordum orası da taşınmış çok üzüldüm. Arada sıra da gidip alma fırsatım oluyordu ama en çok fiyatı diğer yerlere göre uygun olduğu için doğum günü pastalarımızı buradan alıyorduk.

IMG_20220803_215022.jpg

Gönderimi okumaya zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın sağlığınızın değerini bilin sevdiklerinize sıkı sıkı sarılın ve ellerini asla bırakmayın. 👨‍👩‍👦😊

Sort:  
 2 years ago 

Hindistan cevizini unuttuğun iyi olmuş. Bizim için güzel bir atıştırmalık oldu. Hala yaşıyoruz çok şükür 😇😅

Keyifli bir yazı olmuş emeğine sağlık 👏

 2 years ago 

Gerçekten iyi bir atıştırmalık oldu.Şükürler olsun senin yaptığın köri sosundan sonra yaşıyoruz. 🤣😅

 2 years ago 

Emeğinize sağlık. Torap gibisi yoktur ne ekersen misli ile geri veriyor ağız tadıyla yiyin

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim. ☺️

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08

Curated by @marlyncabrera

SteemCor07 - Lifestyle Curation Team

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 67205.80
ETH 3112.68
USDT 1.00
SBD 3.71