👉🏼#Club100 - ÇANAKKALE DOĞASI VE GÜZELLİĞİ 🌳🌿🌊

in Steemit Türkiye3 years ago

YEŞİL VE MAVİNİN UYUMU

Merhaba bugün paylaşım yaparken çok düşündüm ve hayalim olan ili sizinle paylaşmak istedim. Herkesin hayalleri vardır bu hayaller maddi de olabilir manevide olabilir. Önemli olan ise bu hayallerimize sahip çıkabilmemiz. Bu hayallerimizi gerçekleştirirsek en büyük isteğimiz sevdiklerimizin ve bizim sağlıklı olmamız. Geçen yaz yaptığımız o güzel gezinin hala etkisi altındayım. Çok güzel bir tatil geçirerek birkaç tane ili gezip görme fırsatı yakaladık. Çanakkale ilini hep merak edip gezmek isterdim. Rotamızda burası da vardı. Doğasıyla, yeşiliyle, deniziyle çok güzel bir il. Maddi, manevi olanağı ve zamanı olanlar gidip görmesini öneririm.

çanakkale doğası.jpg

Yazın hepimizin bildiği gibi oteller dolu oluyor. Bizde boş otel bulamadığımızda arabada kaldık. Arabamızı deniz gören en güzel mekâna park ediyorduk ve arabanın içinden dahi manzaranın tadını çıkarıyorduk. Çanakkale sahilini gezdikten sonra daha sessiz ve sakin yer olan daha huzur verici saklı cennet olan Kepezde kaldık. Çok güzel boş bir arsa vardı. Bizim gibi bu güzel doğaya, arabasını çekerek uyuyan çok kişi vardı. Zaten arabamızda ihtiyacımız olan her şey mevcuttu. Çadır, sandalye, tüp, kıyafet ve yiyecek, içecek vb. Akşam çekirdeğimiz ve içeceğimiz ile denizi seyrederken bol muhabbet ettik. Sabah bu huzurun, güzelliğin tadını çıkarmak için yürüyüşe çıktım. Daha sonra poğaça ve simit alarak denize karşı çok güzel bir kahvaltı yaptık. Burada salıncaklar vardı büyüklerin binebilecekleri tarzda. Salıncağa uzun bir süre bindim ve çok eğlendim. Salıncağa binerken sanki çocukluğuma geri döndüm.

Denizin dalgalarının çıkardığı sesi çok seviyorum. Hatta dalga sesi fonuyla uyumayı çok seviyorum. Kendimi denizdeymiş gibi hissediyorum. Bu güzel yerde kayaların üstüne oturdum ve bu güzel manzaraya daldım. Hatta o kadar güzel ki hiç bırakmak istemedim. En büyük hayallerimden biri Çanakkale gibi güzel bir ilde yaşamak. Sabah kahvaltımı, yürüyüşümü yapıp dalgaları seyrettikten sonra biraz da deniz manzarasıyla spor yapmak istedim. Hepimiz biliriz bu spor aletlerini neredeyse her parkta var. Ama deniz manzarasına karşı bunları koymaları muhteşem olmuş.

Dikkatimi bu ağaç çekti ne ağacı olduğunu bilmiyorum ama çok güzel bir görüntüsü olduğu kesin. İçiniz de bilen varsa ismini söyleyebilir. Ben araştırmayı unutmuşum sizden öğrenmiş olurum. Ben Çanakkale’ye tutuldum orada yaşayanlar bizim yerimize de bu güzelliğin tadını çıkarsınlar. Bir daha gitmek belki nasip olur. O günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Gönderimi okuyup vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Sevdiklerinize sıkı sıkı sarılın onların elini hiç bırakmayın. Kendinize iyi bakın. 😊

3 years ago

Şu virüs bitse insanın her yeri gezezi geliyor. Bı deniz manzarası görmeye ihtiyacımız var. Bize özlenen gezileri hatırlattiginiz için teşekkürler 😭😊

Denizi çok seven biri olarak bende çok özledim. 🤗 Bu virüs hepimizin hayatını gerçekten çok etkiledi. Paylaşımımı okuduğunuz için ben size çok teşekkür ederim. ☺️

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

3 years ago

Çanakkale çok güzel bir yer. Bu geziye beni ortak ettiğin için teşekkür ederim. :)

Gerçekten çok güzel bir yer☺️ Paylaşımımı okuyup vakit ayırdığınız ben size teşekkür ederim.

Güzel bir aktivite olmuş..

3 years ago

Evet nasip olursa bu anı yeniden yaşamak istiyorum.