#THE DİARY GAME BETTER LİFE /23.10.2021 GEZMELER VE SÜPRİZLER

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhabalar steem ailem;
Güne güzel baslamak,keske herzaman gune guzel başlayabilsek demi. Ama zor,herzaman güne güzel istesekte baslayamiyoruz. Gune guzel baslamamin 2 sebebi var. 1. Supriz yigenim@cellin 'in erzincan'dan habersiz gelmesi, 2.si ise eşimin 40.yas gunu ikiside beni mutlu etmeye yeter. Sabah uyanıp ise gitmek icin hazirlanip evden çıktım. Isyerine gider gitmez sabah kahvemi alıp, bilgisayarımı açıp dunden kalan bir kısım işlerimi yogunlasmadan halletmem gerekiyor.

20211027_181420.jpg

Kahvemi yudumlarken 1saat icinde yapmam gereken islerimi bitirdim. Süt izninden dolayi saat 15:30 çıkıyorum. Oyuzdende bazi islerim 1 gun sonraya kalıyor. Aslinda islerimi aksatmayi hic sevmem ama,erken ciktigindam dolayi maalesef birsey yapamiyorum. Beni evde bekleyen 2 tane canavar var,onlara ulasmaya calisiyorum. O yuzdende saatim doldugu an kendimi evde buluyorum. Bugun arkadasim edanın dogum günüydü doktorlarimizla beraber edanun dogum gunu kutladik. Eda cok mutlu oldu normalde 29 ekim dogum gunu ama biz ogun tatil oldugumuz icin erken kutlayalaim dedik. Erken olunca eda icin hic beklenmedik biran oldu.

20211027_133757.jpg

image.png

Yiğenim @cellin gelince kardeşim @sbnm gidelim dedik.Hep beraber @sbnm gittik.Akşam yemeğine mangal yaptık.Daha sonra eşimin doğum günü için pasta alıp süpriz bir mum üfleyelim dedik.Eşim pastadan asla hoşlanmaz.Hatta nişan pastamızı bile yememişti.Onun için üzerinde İYİKİ DOĞDUN yazılı künefe yaptırdık.

image.png

image.png

Canım ailem iyiki varsınız. Hiçbir zaman birlik ve beraberliğimiz bozulmaz inşallah.Allah nazarlardan saklasın.:)
Eşim çok şaşırdı.Hiç böyle birşey beklemiyordu.Eniştem eşimi oyaladı ve biz pastayı o şekilde içeriye alabildik.Hepimizin bir emeği var süprizde.Aynı gün iki doğum günü kutlamış oldum.

Hem eşimin hemde arkadaşım sağlıklı ,mutlu ve huzurlu nice güzel yaşları olsun......
En kötü günümüz böyle olsun...
Bir postun daha sonuna geldim.
KENDİNİZE İYİ BAKIN.....
HOŞCAKALIN.......

Sort:  
 3 years ago 

Seni çok seviyorum teyzecim. İyi ki vardınız ❤️ @melmeh

 3 years ago 

Bende seni cok seviyorum teyzemmmmm❤

 3 years ago 

Bende seni cok seviyorummm teyzem❤sizde iyiki varsınız

 3 years ago 

:)

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59583.90
ETH 2578.21
USDT 1.00
SBD 2.48