THE DİARY GAME BETTE LİFE/12.06.2022 Bir pazar günüm

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Herkese merhaba steemit dostlarim;
Öncelikle nasilsiniz insallah iyisinizdir . Son zamanlarda herkeste cocuk,yasli ,genc herkes dahil olmak uzere bir ishal ve kusma salgini var. Yaklasik 1 haftadir bu hastalikla ugrasiyorum.ilk once annem,arkasindan buyuk kizim derken sonra ikizler oldu. En cok hastligi uzun gecen ikızler oldu. O hafta ck yiprandilar ve yiprandik. Cok sukur simdi iyiler. Ama hastalık sonrasi illaki huylari ve yemeleri degisiyor. Buda beni cikeden cikartiyir3. Tam duzeldiler diyorum arkasından hasta olunca sil bastan hersey basa donuyor. Olsun bununda ustesinden gelirim insallah. Aman sizlerde dikkat edin sakin hasta olmayin.

Gelelim pazarıma😊. Hafta ici calistigim icin cocuklara haliyle kahvalti hazirlayamiyorum. Ama onlar icin isteklerini yerine getirmeye calisiyorum. 2 numara oglum alper yemek yemeyi o kadar seviyorki ,Hııı tek yemek degil yapmayida cok seviyor. O yuzden genelde fikirleri alper veriyor. Veeee pisi istiyor benden. Hemen bir mayali hamur yoğurdum. Hamur mayalanana kadar ortalik toparladım. Yarim saat sonra hamur mayalandi tabii bu arada cay suyunu koymayi unutmadım. Hamurun seklini verip bir guzel kizarttim.
IMG-20220523-WA0013.jpg

IMG-20220523-WA0014.jpg
Kahvaltimizi yaptik. Oglum alper NASA uzay mekigi tanıtımı vardi. Oraya gittik. Yaklasik 2 saat orda kaldik. Beraber yegenimide goturduk.
IMG-20220614-WA0022.jpg

IMG-20220614-WA0026.jpg

IMG-20220614-WA0024.jpg
Guzel bir geziydi.. Gaziantepde oturan arkadaşlar gidip gezebirler. Artik cocuklarin uyku saati geldi. Eve geldik. Cocuklarin yemegini yedirip uyuttum. Cocuklari uyuduktan sonra ütü yapmam gerekiyordu. Yaklasik 15 gündür ütü yapamiyordum. Baya birikmişti. Artik gozume geliyordu o ütüyü yapmak. Cok sukur cocuklar uyudugu sirada utu bitirdim. Ama bende bittim. Daha sonra aksam yemegi hazirladim.
20220403_161934.jpg

Cocuklar parka gitmek istediler. Eşimde yemegimizi alip parka gidelim dedi. Ben park hazirligi gordum. Hazirligim bitti sirada yemegin pismesini bekliyoruz. Yemegimiz piştikten sonra oarka gittik. Ikizleri bebek arabalarina koyduk. Gecen sene küçüklerdi arabaya binmiyorlardi. Ama artik boyke bir sorunumuz olmadi.

20220615_222507.jpg
Yemegimizi yedik,cayimizi ictik cekirdegimizi citlattik. Vakit epeyce gecmisti. Cocuklarda hic oturmadi cok yogruldular. Artik eve gitme zamani gelmisti.
Evet birpazar gunumuzde koşturma icinde gecti. Bir gunumude sizlerle paylastim.

Sort:  

Gününüz keyifli olsun böyle sürekli.

 2 years ago 

Tesekkur ederim

 2 years ago 

#thediarygame etiketiniz yanlış

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status100✔
Percentage Vote50%

Curated by @ispin

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75