BAYRAM YUVARLAMASI01/05/2022

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba steemit doStlarim,

Bir ramazanin daha sonuna geldik. Ben bu sene oruc tutamadım ama tutan arkadaşların orucunu allah kabul etsin. Tum her yerde Bayram hazirliklari son hızla devam ediyordur mutlaka. Bu sene diger seneye göre daha rahat olacagi icin insanlar hazırlık yapmayi özlemiştir. Yuvarlamalar,pastalar ve kurabiyeler.......
Ben pasta yapamadim yanlızca yuvarlama yaptim. Artik yuvarlama yapmakta cok kolay. Son zamanlarsa cikan yuvarlama makinesi sayesinde her zamankinden fazla yuvarlama yaptik annem ve ablam beraber. Once yuvarlamalik pirinc,tavuk gogsu ve köftelik eti,icine 1 adet sogan koyarak makinede bir guzel cektik. Bugun son iftar günü ablam bize geldi. Birseyler ayarlayip yedik. Arkasundanda köfteyi yapmaya basladik.
Öncelike yoğurduğumuz kofteye biraz elimizde yumusattik. Sonra sikimlar şeklinde siktik.
IMG-20220415-WA0017.jpg
Daha sonrsonra yuvarlama makinasının aparatini et makinasina taktik ve uzun seritler cikardik.
IMG-20220415-WA0020.jpg
Cikan uzun seritleri yuvarlama makinasina yerlestirdik.
IMG-20220415-WA0019.jpg
Uzun şeritleri makinanin alt tarafina yerlestirdik. Uzerinede makinanin digerr ksimini kapatarak sag ve sola birkac kez ittirerek yuvarlamaya geciyoruz
Uploading image #4...

IMG-20220415-WA0022.jpg

IMG-20220415-WA0018.jpg
Yuvarlana islemi tam 3 bucuk saat surdu. Iyiki makina var makina sayesinde bu kadar kisa surdu. Kisa degil aslinda ama cok oldugu ici bu kadar uzadi..yaklasuk 4 bucuk saat surdu.
IMG-20220415-WA0019.jpg
Pisen yuvarlamalari buharda hasladim. Sogumaga biraktimm. Sogutan yuvarlamadan yapacagimiz kadar ayirttim. Kalan kismi ise posetleyip difirize kaldirdim. Daha sonra yine yapariz . Bu defa biraz gec kaldik. Son gune kaldik. Ama yine ulasti

Simdiden herkesin bayrami kutlu olsun.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Bir kez yuvarlama çorbası içmiştim yanlış hatırlamıyorsam. İnanılmaz güzeldi. Yapılışı da böyleymiş demek ki.

 2 years ago 

Buraz eziyetli ama harika bir yemek😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66503.40
ETH 3078.67
USDT 1.00
SBD 3.70