URLA 20.05.2022❣️❣️❣️

in Steemit Türkiye2 years ago

Günaydin,
size bugün birazcık olsa Urladan bahsedecegım.
Dün sabak erkenden uyandım, kendime bir çay yaptım, steemite bir yazı yazdım, ortalıgı toparladım, toparlanacakta pek birşey yok gerçi düzeltme diyelim, vakit geçiriyorum öyle eşim erken uyanan insanlardan degıl o uyuyordu daha onuda uyandırmamak için fazla ses yapmamaya çalışyordum.
Saat on buçuk civarlarinda eşim uyandı.
Uyanır uyanmaz bugün Çeşmeye gidelim dedi planımız Çeşmeydı.
Hazırlandık ve yola koyulduk yolda giderken bugün Urlaya gitsek başka günde Çeşmeye gitsek diyince ben, yolumuzun üstünde de olunca Urla, Urlaya geçtık.🥰

20220520_122333.jpg

Ben ne zaman Urlaya geçsem, hep aşık olurum Urlaya, ben Urlayı çok sevdim, çook begendıgım bir yer burası.
Denizini, Urlanın fazla büyük olmaması, fazla kalabalık degıl, pek hoşuma gider.

20220520_123211.jpg

Urlada Deniz kenarında yürüyüş yaptıktan sonra Denizin kenarında çok hoş bir mekkanda oturduk. Oturdugumuz mekkanın Manzarası mühteşemdı karşımızda ufak adalar havada uçuşan Martılar Denizimizin Mavisiyle herşey mükkemeldı.

20220520_123559.jpg

Bazen Martılar Denizin içinde oturyorlardı, bazende havada uçuşyorlardı.

20220520_123725.jpg

20220520_124708.jpg

Suyun berraklıgından içindekı ufak Balıkları bile izliyebiliyorduk.
Deniz baya Temizdi.

Mekkanda oturup orda baya vakit geçirdik, yemegimizi orda yedık,

20220520_130630.jpg

Orda otururken yanıma, yanımada dediysem gerçekten dibime birşey zıpladı birde baktım ki yanıma bir Kedı gelmış hiç istifini bozmadan yanımda oturdu çok tatlı,

20220520_133603.jpg

Ilk önce solumdakı sandalyedeydı, ordan döndü yanıma sokuldu🥰 gerçı beni sevdıgınden yanıma yaklaştıgını sanmıyom yemek içindir kesin, ama bu kadar yaklaşmasına şaşırdım.

20220520_131546.jpg

Yedıgımız yemekten Kedilerede verdık, bir kaç tane vardı. Hepside çok tatlıydı, onların bize ihtiyacı var, biz olmasak onlara Su, Mama, verip ihtiyaçlarını karşlamasak çok zor şartlar altında yaşarlar, onlar bizlere Allahın emanetidir.
Dün günüm öylece güzelim Urlada geçtı.
Hergün Urlaya gitsem bıkmam.

Resimler bana ait❣️

Sort:  

Çok güzel bir yer

Evet, her gitigimde içim gidiyor Urlaya aşık oldum ❣️

 2 years ago 

Evet urla cok güzel ama konut fiatlarida cok güzel

Her tarafta uçmuş fiyatlar.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63459.73
ETH 2599.77
USDT 1.00
SBD 2.78