ŞIRDAN YEMEGI/GERI DÖNÜŞ

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhaba Arkadaşlar,
iyimisiniz, uzun aralarla paylaşım yapiyorum burda,bugün de çok merak ettim Şirdanı bilen, yiyen varmı..?
Ben bir haftalıgına türkiyeye izine gitmiştim, dünde benim dönüş günümdü, uçuşum saat gece 01:40 taydı, @arzum kardeşımle bir hafta Annemin yanında kaldmıştık çok güzel vakit geçirdirk, ama konum o degıl şu Şirdan yemegıne takıldım ben.😬

@arzum la saat 20:30 Adanaya dogru yol aldık Eniştemle @arzum beni havaalanina götürdüler Adana 22:30 da varınca bir mercimek çorbası içelim dediler, çok tutulmuş bir yer varmış ismi Cumali dedi @arzum, oraya vardık, mekkanın levhasına bakınca Şirdancı Cumalı yaziyor.

IMG-20220415-WA0023.jpg

IMG-20220415-WA0021.jpg

Hayatımda ilk defa bu kadar Şirdanı seven insanlar bir arada gördüm 😳 ve bu kadar çok bir tencerede Şirdan bir arada gördüm🙈 bir Tencere degil iki üç koca tencere Şirdan kaynıyordu o tencerelerde.
Usta başından izin alarak size bir kaç resim çektim.

20220415_230040.jpg

20220415_230026.jpg

20220415_223602.jpg

Ben şahsen ne işkembe, ne mumbar, ne de şirdan nede kokoreç yiyebilirim kokusuna dahi gelemiyorum, ama başkaları severek yiyebiliyor bunları, müşterisi çoktu ailece gelen giden çoktu Şırdan yemek için.

20220415_230052.jpg

Bu şirdan Oniki parmak bagirsaki, çok lezzetli olmalı sanirim bilemicem, tatmayada niyetim yok😬
Ben mercimek çorbamı ismarladim Eniştem, yegenim de mercimek çorbasını ismarlafi bir tek kizkardeşım @arzum mumbar ismarladı onuda afıyetle yedi mumbar yerkende çok mutluydu🙄🤭
Sizlerde seviyormusunuz mumbar işkembe şirdan 👀 sizlerden bunları severek yiyen varmı?

20220415_224201.jpg

20220415_224130.jpg

Benim burnum ve midem çok hassas ayrıntıya girmeyecegim😂
Çorbamızı yedikten sonra beni havaalanina götürdüler sagolsunlar.
@arzum da benle içeri girdi bavulari verdik, tekrardan dışarı çiktik, dişarda biraz ayakta sohbet ettikten sonra vedalaştik ve ben içeriye girdim. Biraz bekledikten sonra saat 01:30 herkesi uçaga almaya başladılar 15 dakkikayla gecikmeli uçtuk, şükür sagsalim yolculugum sona erdi ve ben eve yetiştim.

Bunuda belirteyim herkesin damak tadı ayrı, şırdan yiyenlere afiyet olsun.😊😊
Şırdanı Seven, sevmeyen, tanıyan, tanımayan fikrini ögrenmek isterim, yorumunuzu bekliyorum😊

Postumu okudugunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Resimler bana ait.

Sort:  
 2 years ago 

görüntü hic de hos degil bence :) ben yemem !!

😂siz görüntüyü birakın bir tarafa kokusu dahi aslinda insanı görüntüye bakmadan kaçırtır da, herkes seviyor😊

 2 years ago 

Türkiye hoş geldin ve güle güle, iyi yolculuklar 😃Yine bir araya gelseydik güzel olurdu. Aslen Şanlıurfalıyım. Annem şırdan, mimbar dolması, işkembe dolması yapardı ve çok lezzetli olurdu. Kokoreç, kelle, paça, işkembe beyin karışık yemeyi çok severim 😃Ailece kokoreç seviyoruz. Burada kuyu kokoreç yapıyorlar ve bu kadar lezzetli kokoreç yemedim. İzmir 'de temiz ve güzel bir yer bulursam şırdan yemek isterim.

Gece gece canım çekti. @arzum afiyet olsun.

Hoş buldum sagol, Maşallah sende seviyorsun demek, ben yiyemiyorum 🙈 kokusuna dahi gelemiyorum, sanirim çok lezetli olmamlı ki çogu çok seviyor, yiyenlere afiyet bal olsun😊 izmire Allah nasip ederse bu yil niyetimiz var görüşürüz inşallah ❣🙏

Oh bendensin işte Burdur.Adana’ya gelirsen ikram edeyim ☺️

 2 years ago 

Adana'ya hiç gitmedim. Nasip olsun ziyaretine gelirim. Şırdan'ı hatırlatırım 😃Çok naziksin teşekkür ediyorum 🥰

Ne demek, ne zaman istersen..😊

Bende daha önce hiç şırdan yemedim, yermiyim de bilmiyorum. Yiyen herkes çok güzel olduğunu söylüyor. Seveni çok yani. Baklım belki birgün bizde deneriz :)

 2 years ago 

Sakatat seviyorsan seversin 🤭

Kokoreçi, kelle paça çorbayı yıllar sonra yedim, bakalım birgün deneriz 🤣

 2 years ago 

O zaman bilemem 😂 bizim çocuklar bile kokoreç ne zaman yicez diyorlar. Geçen memlekete diyince küçük oğlum bir porsiyon kelle paçayi içti 🤭

Maşallah, faydalı ama kelle paça şifa olsun küçük beye 😊

Ben şirdani duymuştum ama ilk defa böyle yakindan gördüm, hayatimda bende hiç yemedim tatmaya dahi niyetim yok, yiyen öven çok. Belki sizde begenirsiniz😊

Görüntü olarak çok iştah açıcı olmazsa da, lezzet olarak iyi olacağını düşünüyorum 😊

Görüntüsüne hiç deyinmiyelim Ahmet bey😎

😂😂😂çok güzeldi

Afiyet olsun 🥰

 2 years ago 

9 yil Adana Seyhan da yasadim. Şirdan cok duydum ama sirdanin ne oldugunu neredeyse 30 umda ogrendim ve sagolsun sosyal medyalardaki videolardan 🤭🤭🤭 yerinde yasadim ama adi disinda bisey bilmiyordum. tercih etmem. yiyenlere afiyet olsun 😊

 2 years ago 

Adana'da yaşadın ve şirdan bilmiyordun 😂 ben yine erken ogrenmisim o zaman

 2 years ago 

genelde gece ustu kapali kapakli tencere de goruyordum. hic merakimi da cezbetmedi. Adananin kebapcilari fazla fazla mutlu ediyordu 😁😁

Aynen yiyene afiyet olsun.

 2 years ago 

Merhaba Türkiye'de oldgunu bilmiyorduk. Bir kaç haftadır resmen aseriyor gibi canım şirdan çekiyordu 😂 görünce şaşırdım. Ben ilk yediğim günden beri çok sevdim. Ben biraz sakatat severim sanırım o yüzden

Merhaba Sevim Hanim, görüncede şimdi de caniniz dahada çok çekmiştir, bende sakatat yiyemiyorum, ondandır sevmem, ama seveni çokmuş bu cumali şirdan mekkanında farkettim baya kalabalıktı yiyende çoktu.

 2 years ago 

Ben de hayatımda şırdn mumbar yemedim 🤗görünüş olarak kötü görünüyor 🙈 sanırım hiç yiyemicem 😀 ama işkembe ve kelle paçayı severim. 🤗 @arzum hanıma afiyet olsun 🙏😍

Görüntü konusuna hiç girmeyelim 🙈 daha iyi 😂

 2 years ago 

😂😂😂😂

Tavsiye ederim çok lezzetli.Ben çok severim.☺️

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim. Lezzetli olduğuna eminim belki bir gün denerim 🤗

👍☺️

Şırdan hariç diğerlerini severim. Şırdanı ďa yemek nasip.olmadi henüz, ama zaten aynı tatlar bunlar. Sadece çok yememek gerek, ağır yemek olduğu için mideyi yormamak lazım.

Evet bencede çok agır bir yemek, ayriyeten bunu yiyenlerin kolesterolünü düsünmek istemiyorum🙄

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

You got a 49.17% upvote from @dkpromoter!


Get Daily Return by delegating to the bot and earn a passive income on your spare SP while helping the Steem Community


500 SP 1000 SP 2000 SP 5000 SP 10000 SP 20000 SP

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60364.09
ETH 2378.39
USDT 1.00
SBD 2.57