Pahalılık almış başını gidiyor, Arkadaşlar rahat olun pahalılık sirf türkiyede var olan bir Problem degıl, birde yag sorunu, Almanyada da aynı durum.

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Iyi akşamlar,
Bu yazımı burda paylaşmasam olmaz, steemit türkiye sayfasında Arkadaşların yag sorunu paylaşımlarını ve pahalılık konusu paylaşımlarını görmüştüm ve okumuştum, Arkadaşlar şunu da belirtmek isterim ki şuan yag sorunu ve pahalılık Almanyada da var, herkes pahalılıktan şikayetçı, gerçekten de baya baya herşey çok pahalaştı.
En kötüsüde bu yag olayını anliyamadım, arkadaşların paylaşımınlarını okuyordum inanin sırf türkiyede bu pahalılık yok her yerde şuan aynı, şu ayçiçek yagıda nedense burdada şuan bir sorun., türkiyede de sorun.
Bugün işten sonra Markete geçtim birde ne görim, yag ve un rafları boş 🙄😳

20220315_160010.jpg

Birde bir kagıt yapıştırmışlar raflara kişi başı 3 şişe yag düşüyor, unda aynı şekilde 3 paket un fazlası yasak.
Birde Makarna Raflarıda boştu, Makarna raflarının resmini çekmeyı unutum.

20220315_160016.jpg

Yaga şaştım türkiyede de sorun olmuş bulunmuyor, şuan burda da öyle.
Geçen telde Annemle konuşurken söyledı yag bulunmuyormuş, bayada yag Zam yedi millet alıp kenaramı koydu acaba 🤷‍♀️
Ben bir yag şişesini bir litre olanını 99 cente alıyordum şuan aldıgım aynı yag 1, 79 euro olmuş, ne biçim zam yemiş bu yag, neden ama hemen hemen yüzde yüz zam almış bu yag..? nereye varacak bu gidişat.

Gerçekten yanı gidişat iyi degil.
Bizim Benzin fiyatlarımızda uçmuş, en düşük diesel olmuş 2,29 euro, normal benzini geçti, benzin şuan 2, 26 euro.
Yanı Arkadaşlar demek istedıgım şu ki, sirf türkiyede pahalılık yok, her tarafta şuan bu durum var.

Neyse iç açıcı bir Resim paylaşım.
Bugün işten dönerken gözüme bu güzelim çiçek açmış yer ilişti.
Çok hoş duruyordu çekmeden edemedim, bu güzel açmış çiçekleri.

20220315_154454.jpg

Eflatun beyaz renkleri birde bir sürü açmış , yanılmıyorsam bu çiçekler sogan çiçekleri.

20220315_154454.jpg

Çok güzel bir görüntü.
Gerçi güzel olsa ne yazar yag sorunumuzu ortadan kaldıracak degil ya 🤭
Neyse şaka bir yana.

Herkese saglık ve sorunsuz bir hayat diliyorum.

Bu yag sorunu olan bu yazımı okursanız şimdiden teşekkür ederim.
Resimler bana ait.
Kalın saglıkla.

Sort:  
 3 years ago 

evet dünaynin her yerinde durum bu malesef 😒

Evet, ne yazik ki, sanırım bu daha güzel günlerimiz.

 3 years ago 

Ayni sorun bizde de. Eskiden marketten aldiklarimi tasimaktan kollarim agrirdi. simdi yediklerimizi azaltmaya karar verdik.😁 saka bi yana umarim buna bir dur diyen olur. pandemiydi Rusya Ukrayna savasti derken yasanan her kriz dunyayi etkiliyor 😔

Evet, ne yazik ki öyle.

 3 years ago 

Güzel post👍🏽

Mersi 🙏

 3 years ago 

Bilmiyorum bu son nereye gider böyle. Hep insanların ac gozlulugu yüzünden...
Çiçek resimlerinde cok güzel sanki mor çiçeklerin üstüne kar yağmış gibi...

Evet bencede, haklısınız.
Çok güzel bir tespit gerçektende çiçeklerin üstüne kar yagmış gibi, yorumunuz için teşekkür ederim.

Ülkelerin bir biri ile anlaşamamasının sonucunda, zorluğu çeken yine millet oluyor, nereye kadar devam edecek bu durum inanın hiç bir fikrim yok. Umarım bşan önce etrafımızda olan şu savaşlar sona erer ve insanlar rahat bir nefes alırlar 🙏

Çiçeklerinde iştah açıcı bir görüntüsü var 🤣

Pandemi, savaş, arkasıda süprizlerle dolu, hiç iyi olaylar olacagını sanmıyorum.
Hayirlisi artik 🙏
Evet, çiçekler rengi biçimi ve bir sürü bir arada bitmesi hoş bir görüntüye sebeb olmuş.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60865.75
ETH 2381.36
USDT 1.00
SBD 2.57