Mugla dönüşü

in Steemit Türkiye2 years ago

Günaydin,
benim kadar tatilde erken uyanan yok sanırım saat altıda hergün uyanıyorum sankı işe gidecem neyin nesiyse saat altı işe giderken kalktıgım saat zamanı, bazıları öglene kadar uyuyabiliyor ben ömrüm boyunca öglene kadar uyudugumu hatırlamam, uyandıktan sonra tekrardan uyumaya çalışsamda nafile.
Sabahın köründe ne yapabilirim derken kendimi steemite yazı yazarken buluyorum, öylece vakit öldüryorum.
Iki gün önce Mugla yolundaydık dönüşte yolda ufak levhalar vardı Karadut şurubu bulunur diye, yollarda genellikle halk ufak kulübelerde kendince yaptıkları ürünlerini satıyorlar, eşıme Karadut varmış bir duralım diyince levhaların bitiminde durduk, baktık ki durdugumuz yer lokanta gözümüz aslında ufak tahtadan bir kulübe arıyordu orda bir görevliye sorunca içerde Karadut dedi iyikide durmuşuz girmişiz bu mekkana Karadutu çok severim.
Karadutan ayrı güzel Manzaralarıda severim.🥰

IMG-20220518-WA0025.jpg

Karadut Şurubu, pekmezı için girdigimiz bu mekkanın Manzarasını görünce şaşırdık yoldan bu Manzara hiç görülmüyor bu Manzarayla karşılaşınca Karadut şurubunu pekmezını unutuk bir çay ısmarladık bu güzel Manzara eşlıgınde Çayımızı yudumladık. Kısmete bu güzel Manzaraylada karşılaşmak varmış.

20220518_175640.jpg

20220518_175645.jpg

Bir saate yakın burda oturduk, sonra kendı yaptıkları ürünlerine baktık bir şişe Karadut şurubu aldık.

20220520_062956.jpg

Bundan iki yıl önce, başka bir yerde bulmuştum, almıştım az şekerlıydı bu aldıgımız Karadut şişesı biraz şekerlı gibi geldı bana, ben şeker kullanmadıgım için az şekerlı bile olsa bana çok gibi gelıyor ama az koyulup suyla karıştırıldımı şekerını kaybedıyor gerçı bu şurubta yada pekmez suyla karıştırılması lazim meyve suyu niyetine içilecek.
Karadutun faydasıda çok, ben Karadutan ne varsa severek tüketiyorum, Dondurması, pekmezı, tazesı ne bulursam karadutan yapılmış mutlaka alır tüketırım.
Karadut sayesinde böyle Manzaralarla da karşılaşmak mümkün🤭

Resimler bana ait.

Sort:  
 2 years ago 

Manzara 1 numara cayin tadi da manzara gibiydi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66