Hamburger

in Steemit Türkiye2 years ago

Selamlar,
Oglumun yaptıgı, dünkı Hamburger ekmegını çok güzel Hamburger yaptı satın almaya bile gerek yok, ve katkı maddesı olmayan Hamburger yedık, temiz ve lezetli.

20220702_163621.jpg

20220702_163628.jpg

Kıymanın içine sirf baharatlayıp, Hamburger köftelerını yagsız pişirdi tavada
kendine peynirli hazırladı kendine Hamburgerini.
Bende patates kızartım yanına.
Hamburgerın içine dogradıgı kirmizi sogan, salatalık turşu, domates, ketchup, birde Avocado ezmesi hazırladı, bizde istedıgımız gibi Hamburgerın içini damak zevkimize göre hazırladık.

20220702_163111.jpg

Oglum kendi yaptıgı Hamburger ekmeklerını ben oldugu gibi içini hazırladım kendı birde tostun makinasinin içinde pişirdi hazırladı.
Oglumun ellerıne saglık gerçekten çok güzel yaptı ekmeklerı hamburger köftesını, yemek yapma konusunda çok marifetlı birde tabaklarını çok güzel hazırlar çok önemser dedigim gibi bana çekmemiş bu konuda, Ekmek bile yapar ve ekmeklerı mutheşem olur , şahsen ben bir defa ekmek yapmayı denedım Oglumun yaptıgı ekmekler gibi olmadı yendı ama onun yaptıgı ekmekler gibi yerını tutmadı.
Daha önceden yaptıgı ekmeklerden bir kaç resmim var.

20200316_173656.jpg
20200318_195354.jpg
Bu pandemi ilk başladıgı dönemlerde, neyin nesi bilmedigimizden ekmegimizi evde yapıyordu oglum, ilk dönemde ne makarna bulunuyordu nede un çogu gıda bulunmuyordu millet ne var ne yok evlerını gıdalarla dolduruyorlardı, öylece kendi ekmegimizi oglum yapardı sagolsun.
Öylelikle pandemının ilk dönemlerınde atlatmıştık. Elınden herşey gelıyor ve severek yapıyor.
Ben ne yemek yapmayı severim nede pek yemek yemegı yinede eskisine nazaren yemek yiyorumda eskiden çoook iştahsızdım belirli bir yaştan sonra iştahım açıldı. Yemek pişirme konusundada çocuklarım dünyaya geldikten sonra başladım yemek yapmayı çok geç ögrendim. Bu mutfakta durmayı sevmedıgımden olsa gerek, sıkıntı basıyor mutfakta fazla durmak, geç ögrendiysemde dahı herşeyı yapabiliyorum zor olan içli köfteyı bile yapabiliyorum, her zamanda yapmasamda vaktim olmadıgından özel günlerde mutlaka agır zor olan çok vakıt isteyen tariflerle aileyı sevındırmek içim ugraşıyorum.🥰 Yaş ilerledikçe de damak tadıda degışıyor zamanında sevmedıgım yıyemedıgım Bamya yı şimdi severek yıyıyorum, yada karnıbahar yemezdım vardı öyle birkaç sebze zamanında yemedıgım.
Pasta yapımınıda benim bir komşum vardı bir nine o ögretmıştı Allah rahmet eylesin çok güzel pastalar yapardı o bana bazı püf noktalarını ögretmıştı, çocuklar ufaken ben yemesemde her hafta sonu mutlaka onlara bir kek bir pasta yapardım.
Insanın zamanla nasıl çogu huyu yeme tarzı degışıyor.😊

Sort:  
 2 years ago 

lecker lecker :)

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Afiyet olsun, cok guzel gozukuyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30