HAFTA SONU AVM GEZISI🥰

in Steemit Türkiye2 years ago

Screenshot_20220806-185623_Canva.jpg

Herkese iyi akşamlar,
bugün eşim çalıştıgı için, oglumla bize yakın olan AVM yi gezelim dedik, Ana ogul başbaşa :).
Sabah erken gittik AVM eye kalabalık olmuyor, yoksa çok kötü kalabalık oluyor bu AVM ede.
Oglum la Magaza, Magaza gezdik, eşyalara bakındık, oglum kendine 5 Tshirt aldı yaz bitmek üzere oldugu için çogu kiyafetler kampanyadaydı, fiyatları 5 ile 6 Euro arasıydı, yaz kiyafetler baya indirimdeydi, zaten Eylül de artık Sonbahar koleksiyonu gelir artık. Oglumla birde bir yerde oturup bir Latte-Macchiato içmek için sakın bir Mekanda oturduk ve Kahvemizi yudumladık.

20220806_133422.jpg

Benim Latte Macchiatom, sütü laktosuz du, laktozlu süt midem geri tepıyor.
Oglum kendine Normal bir
Latte Macchiato ısmarladı.

20220806_133426.jpg

Dikkatimi çeken oglumun Latte Macchiatosunun üstünde çikolata tozu vardı, benim bardagımda yoktu, merak edib sordum, Garson kız o kadar ince düşünmüş, çikolatada süt oldugu için bende kahvemi laktosuz ısmarlayınca benim bardagıma çikolata tozunu serpmemış rahatsız etmesın diye, benim bu aklıma hiç gelmedı, ne kadar ince düşünmüş gerçekten sagolsun. Oglum kahveyle kalmadı birde kendine dondurma ısmarladı.

20220806_133415.jpg

Ben dondurmayı pek sevmedigim için, kahvemle yetindim. Oturdugumuz mekkanda birde yegenım çalışıyor onun molasına denk geldık, yegenimde bizimle biraz oturdu sohbet ettik.
Kahvemizi içtikten sonra yegenimle vedalaştık, mekkandan ayrıldık, AVM ede dolaşmaya devam ettık.
AVM enın ortasında başka bir mekkanın önünde bir Tablo gördüm çok hoş görünüyor içinde karışık rengarenk güler çiçekler mevcutu.

20220806_124535.jpg

O mekkana degişik bir hava vermiş, güzel duruyordu. Bu tablonun resmini çekmeden ordan geçemedim :) resim çektikten sonra
gezimize devam ettık, Kalabalık olmadıgı için rahat dolaşabıldık, magazaları rahat gezebildik. Resim çekerken oglumun of Anne yeter demesıne şahıt oldum 🙈 artık alışkanlık oldu, bir yere gitimi, gezmeye çıktımı güzel bir çekmeden olmuyor,
steemite günümü anlatacam resim lazım diyince birşey demedi :)

20220806_130508.jpg

Bir süs eşyası satan bir dükkanda Sonbahar, Halloween 🎃 dekorları gelmiş, normalde Hallowen 31 Ekim de oluyor, bu dekorları görünce ne erken davranmışlar diye düşünmeden edemedim.

20220806_141013.jpg

Yine Bal kabagı suratlar dekoları 😊
Son bahar dekoları, ne erken ya, daha yazımızı dogru dürüst yaşayamadık, ne Sonbaharı dekosu şimdiden daha iki ay var, ben yazı, kıştan Sonbahardan daha çok seviyorum. 4 saatimiz AVM ede geçti bugün, ordan çiktik Markete geçtik ev dönüşü hafta sonu alışverışımızı yaptık eve geldık. Oglumla çok güzel vakit geçirdim bugün, şimdi herkes köşesine geçti, dinleniyoruz gezmekte insani yoruyor 🤭.
Size iyi hafta sonu dilerim.
Postumu okudugunuz için şimdiden teşekkür ederim.
Resimler bana ait.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

 2 years ago 

Keyifli bir gün olmuş

Evet, güzel birgün geçirdim oglumla.

Güzel bir gezi olmuş

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68545.57
ETH 3900.20
USDT 1.00
SBD 3.71