Gerı dönüşüm 🥰

in Steemit Türkiyelast year (edited)

Selamlar,
Ben biraz ara vermiştim paylaşımlarıma, türkiye sayfasında eski yöneticilerden tarafından yapılan bu hoş olmayan davranışlar yüzünden, herkes çekildi topluluk dagıldı, aslında tamamı ile çıkmaya karar kılmıştım, şimdi geri dönmeye karar verdım. Bir kaç kişi yüzünden yılmak dogru bir karar olmadıgını anladım. Tekrardan güçlenmek için ugraşacam,
Neyse kötü şeylerden bahsetmeyeyim buraya güzel bir börek tarifi bırakayım.

Severek yaptıgım güzel bir börek tarifim. Börekler yumuşacık mükkemel oluyor bu hamur tarifimle.
1 kilo una bir maya, yarım litre ılık süt, bir çay bardagı sıvı yag, ve yumurtanın akı, yumurtanın sarısını kenarda bırakıyoruz onuda hamura şekil verdıkten sonra üstüne sürmek için kullanıcagız, bir çay kaşıgı tuz hepsini karıştırıp hamur elde ediyoruz ve kenarda dinlenmeye bekletiyoruz.

20221015_121113.jpg

Hamuru dinledirdikten sonra şeklini istediginiz gibi verebilirsiniz, ben bezelere ayırdıktan sonra iç harcını içine katıktan sonra dügüm attım öyle bir şekıl verdım.
Iç harcı için peynir, patates, kiyma istediginiz gibi harc hazirliyabilirsiniz.

20221015_181255.jpg

Yanına havuçlu yogurtlu sarmısaklı sos hazırladım, havuçları rendeledim biraz kavurdum sarmısaklı yogurt hazırladım kavurdugum havuçları içine kattım.

Diger sosum içinde patlıcanı fırında pişirdim, sarmısaklı yogurt hazırladım fıında pişirdigim patlıcanları ince dogradım ve sarmısaklı yogurda karıştırdım pul biber kızartıp hem havuçlu sarmısaklı yogurdun üstüne ve sarmısaklı yogurdun üstüne döktüm, börek tariflerin yanına salata, ayran cacik sadece çaylada kafidir.

Yazımı okudugunuz için teşekkür ederim.
Resimler bana ait.

Sort:  
 last year 

hos gelmissin :)

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29