DÜNYANİN DENGESI

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Selamlar,
Yenı okumaya başladıgım bir Kitaptan size bahsetmek istiyorum. Bu Kitap bir Romandır.
Yıl 1975, hindistanin bir kasabasında dört kişi tanışıyor ve Arkadaş oluyorlar, bu dördü birbirini tanır, saygı duyar ve birbirlerini severler çok iyi anlaşırlar ama ne yazik kader o zamanın şartları geregı bir birinden ayrılmak zorunda kalırlar.
Bu Kitab bu dört Arkadaşın yaşam yollarını anlatıyor, o dönemde o bölgede olaganüstü hal zamanıydı düzenlı koşullar yoktu hindistanda.

20220420_075209.jpg

Bu kitabım sayfaları tamtamina 862 sayfa içerıyor, baya kalin bir kitab, bakalım kaç günde biterecegim bu kitabı 😊 galiba biraz uzun sürecek gibi.
Şuan işten çiktim kitabi yanıma almıştım ise giderken ve iş çıkışı otobüsün içinde okurum diye sonuçta yolum gidişim yirmi iki dakkika sürüyor ve dönüşüm.

20220420_170222.jpg

Iyi bir Fikir olmadıgını farkettim çünkü kitab baya agır, çantamda baya agirlik yapiyor. Çantama koydum kitabi olmadı çok agır omzum koptu el çantasıda müsait büyük içine sıgmıştı, elime aldım oda olmadı en iyisi kitabi evde birakmak.
Bir dahada kitabi yanıma almam. Bu kitabin başlıgını çok begendim Dünyanı dengesı, bu başlıgı okuyunca dünyanın dengesımı kalmış,diye düşünmeden edemedim, insanlar dünyayı çevre kirliligiyle bütün dengeyı sarstı ne yazik ki.
Konu kitabta agirlikli olarak bu 4 Arkadaşı anlatıyor başlıgı farklıda olsa dahı bu dört Arkadaşların hayatları o kötü ortamdakı mücadelelerı sevgileri, saygılarından bahsediliyor. Bakim bir ayda bitirebilecekmiyim bu kitabi sonuçta fazla vaktimde olmuyor artik eskisi gibi, gerçi acelemde yok ama kitab beni sardiysa elimden birakmak istemiyorum, sonucunu merak ediyorum ve biri kenardan konuşsa duymam.
Çocuklugumdan beri kitab okumayı severdim çogu zamanımı kutüphanede geçirirdim, kutüphanede oturur kitab okurdum o yaşlarda. Çocuklarım belirli bit yaşa girdiginde onları hemen kutüphaneye kayit etmiştim burda kayit yapip kitab ödünç alabiliyorlardı, oyunda bulunuyordu çocuklara kutüphanede oyunda ödünç alabiliyorlardı severekte gidiyorlardı benle kutüphaneye. Biraz da olsa çocuklarıma kitab sevgisini aşıladım, iyide yaptim bence 🥰

Sort:  
 2 years ago 

konusu harika, keyifli okumalar diliyorum

 2 years ago 

Keyifli okumalar. Bu aralar okumayı bıraktığımı farkettim.

Teşekkür ederim, güzel bir kitab bul, eline aldınmı bir daha birakmak istemesin🥰

 2 years ago 

Keyifli okumalar dilerim. Ben de yeni bir kitaba başladım. Biraz farklı bir tarz. Elimdeki eski kitapları 2. El kitap satan bir kitapçıda değiştirince bu kitabı aldım.
IMG_20220420_222628.jpg

Keyifli okumalar dilerim 🥰🙏

Kitap okuma alışkanlığı kazanmaları çok değerli.Keyifli okumalar

Teşekkür ederim.

You got a 54.70% upvote from @dkpromoter!


Get Daily Return by delegating to the bot and earn a passive income on your spare SP while helping the Steem Community


500 SP 1000 SP 2000 SP 5000 SP 10000 SP 20000 SP

This post was resteemed by @steemvote and received a 19.68% Upvote. Send 0.5 SBD or STEEM to @steemvote

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57808.87
ETH 3061.38
USDT 1.00
SBD 2.33