ALTIN RENGINDE DEKOR

in Steemit Türkiye2 years ago

Selamlar,
bugün Cuma olmasına o kadar mutluyum ki anlatamam, hafta sonunda biraz dinlenme firsatım var, hafta arası hergün evden çıkıp iş yerine gittigim için, hafta sonu evde kalmayı tercih ediyorum.
Bugün yine sabahtan kalktım hazırlandıktan sonra evden çıkıp Otobüs duragına gittim cuma günlerı her zaman bindigim Otobüs saatinde degil bir sonrakını alıyorum, ne yazık ki bugün de Otobüs saatınde gelmedı nerdeyse geç kalıyordum yine, iş başı saatim sekiz de, ben tam 07: 56 tida işe yetiştim, bu defalık geçen gibi gecikmedim.😊
Cuma günlerı işten erken çıkıyorum, saat ikide işten çıktım Otobüse yetişim diye acele acele çıktım ve Park yerinde eşimi gördüm beni almaya gelmış sagolsun onu görünce sevindim.🥰
Eve dogru bizim burda büyük bir Süpermarket var her zaman yolumuz bu Markete düşmüyor oraya gidelimi diyince gidelim dedim, aslında cuma günlerı işten erken çıktıgım için benim temizlik günüm, ev işimi aklımdan sılerek temizlik düşünmeden Markete geçtik.
Market çok büyük, herşeyden ürün olarak çok çeşit var, ayrıyeten Fiyat konusundada uygun fyatan normal ve pahalı Fiyatan istedigin Ürünler mevcut.
Markte benim ilgimi çeken süs eşyaları oldu ilk defa bu markete özene, bözene bir köşede yer ayırıp süs eşyaları koymuşlar.

20220729_151543.jpg

Çogu süs eşyaların rengide altın rengindeydı ben gümüş rengi tercih ettigim için birşey almadım.

20220729_151530.jpg

Bu Deniz kabugu altın renginde 9.99 euroydu, bu yıl Dekorda Moda Altın rengimi acaba, ondanmıdır altın renginde herşey 🤔

20220729_151618.jpg

Resimde gördügünüz bu plastık çiçeklerde çok hoş duruyorlarda ben plastık çiçek evin içinde tercih etmıyorum, bu plastik çiçekler toz tutucu sonradan çok çirkin oluyorlar arada yıkansa dahı sankı tüz içine ışlıyor.

20220729_151408.jpg

Yukardakı resimde gördügünüz Altın renginde neyın nesiyse 13,99 euro, bunu bedavaya verseler evime süs olarak yerleştirmem gerçı zevkler ve renkler tartışılmaz.

20220729_151548.jpg

Altın gagalı Papagan bu resimlerı paylaşırken şimdi nedense aklıma Mısır geldı eski zamanlarda onlarında herşeyı Altındandı.
Buda vasomu kalemlıkmı anlıyamadım fiyatı 6.99 Euro 🙄

20220729_151518.jpg

Bütün bu dekorun arasında en güzel şey kahverenginde bir salıncak koltugu 🙈
Fiyatı 59,99 euro.

20220729_151455.jpg

Yerım olsaydın bu salıncak koltugunu alırdım, salanmayı çok severım, aklıma türkiyedekı komşumuzun kocaman bir dut agacı geldi onun altında bir salıncak vardı çocuken ordan ayrılmazdım salıncak için, o kocaman dut agacı duruyor daha ama ne yazık sanırım bir daha kı gidişimde göremicem artık, çünkü bütün sahalarını bahçelerını ne yazik ki mütahitte vermişler, mütahitt her tarafı yıkacak ve oraya koca bina dikecek ve bu kocaman agaç kesilecek 😔

Allışverışı bitirdikten sonra eve geldik eşimle, acele yemek hazırladık yemegimizi yedık, oturduk o bilgisayarın başına geçtı bende size bu postu hazırladım, okudugunuz şimdiden teşekkür ederim.
Resimler bana ait.

Sort:  

altin rekli dekorlar moda oluyor gine :)

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub75

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge

Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Bende yapay çiçekleri sevmem.Pislik topladığı için evin enerjisini düşürüyor.👏

Bende sevmiyom aynen.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68820.96
ETH 3915.32
USDT 1.00
SBD 3.64