Thediarygame betterlife 4 Eylül | Hastalığım geçmedi

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba . Kendime kesin covid teşhisi koydum. Kaç gündür hastalığım geçmiyor. Annem ve babam işte olduğu için ben odadan çıkmadım ve kahvaltı yapmadım. Saatlerce uyudum. Hani gençler kolay atlatıyordu . Benim ki hiç öyle olmadı. Keşke aşı olsaydım. Anneme ve babama bulaştırmaktan korkuyorum. Çünkü onlar çok zor atlattı. Ben abkaradaydım ve onların yanında olamamıştım ve çok üzülmüştüm.
İlk sabah kalktığımda başümda bir ağrı hissettim. Belki yorgunluktan dedim. Daha sonra o gün temizlik yaptık . İki gün once gece hiç uyuyamadım. Ateşlendim. Annemde benimle hiç uyumadı. Sabah uyandığımda hem başımda ağrı ve ağırlık hissettim. Göğüs kafesimde ağrı baslamisti. O an anladım ve öksürmeye başladım. Ailemi odadan uzak tuttum.

Biraz hava almak için balkona çıktım. Hiç yemek yemedim çünkü koku ve tat gitmişti.

IMG_20210903_101758.jpg

Temiz hava iyi geldi biraz . Karnım acıkı. Ablam yemek sipariş etmiş başka ilde yaşıyor. Kapıya bıraktılar . Bende aldım ve yedim.

IMG_20210825_195347.jpg

Karnını doyurduktan sonra ağrı kesici içtim. Ağrı kesici koligi olacağım. ateşimin çıktığını hissettim. sanırım aşım olmadığı için biraz ağır geçiriyorum. Çünkü aşı olanlar normal grip gibi geçiriyormuş. ben ateşlenerek savaş veriyorum. şiddetli halsizlik olmuştu. kanepe biraz gözlerimi kapattım. Biraz uyumusum. uyandıktan sonra
Steemit'te yazı yazmak istedim. Aktiflik artması için gönderi yazmaya karar verdim. Günlugumu okuduğunuz için teşekkürler .
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sort:  
 3 years ago 

Geçmiş olsun

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63878.47
ETH 2625.83
USDT 1.00
SBD 2.79