the diary game- better life 7 aralık | Sıradan Günüm

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba millet size bugünkü yaptıklarımi yazacağım

Sabah kalktığımda çok yorgun olarak uyandım. Bu benim günlük sorunum. Çok kötü bir rüya gördüm. Onun etkisiyle biraz huysuzdum. Yüzümü yıkayıp kendime geldim. Biraz telefonla uğraştıktan sonra hızlıca okula hazırlandım. havanın karanınlığında okula gittim. Çok soğuk ve rüzgarlıydı. saat 4 gibi eve geldim. biraz karnım acıktı. dolaptaki meyveleri yemek istedim. enerji toplarım diye düşündüm.

image.png

Bu sırada spora başladım.

Hem bu duyguyu unutmak hem de vücudumu güzelleştirmek için. Spora başlayıp günlük hareketlerimi yaptıktan sonra yürüyüşe çıktım. Çünkü kötü rüyayı unutmak için temiz hava almak benim için iyi gelecekti. hava soğuktu kapının önünde biraz yürüdükten sonra eve geldim. Dikkatimi dağıtmak için çıkmıştım. Kulağımda kulaklık, elimde telefon, sadece düşünüyordumEve geldiğimde annem sütlaç yapmıştı. Lezzetli görünüyordu. Ama yemek yemek istemedim çünkü yemek yerken o duyguları tekrar hissedeceğimi düşündüm.

image.png
kendime çekirdek ve soda koydum. bir yandan da online ders videoları izledim. aslında geç geldiğim için hiçbir şeye vakit kalmıyor. Steemite bile çok zamaan ayıramıyorum. ama okul tatil olunca üstüne düşeceğim. babam yanımda haberleri izlerken kulak misafiri oldum. Kestane balının diyarı zomguldaktan selamlarr :)))))

image.png

ders çalışmaktan sonra annem işten geldiği için yorulmuştu. Biraz mutfağın işlerini ben yaptım. çok mutlu oldu. hayatımız manaton bir şekilde devam ediyor. okuldan eve ders çalış , yemek ye ve bulaşık makinesini doldur ve boşalt . hayat heyecanımız sadece kac dk da bulaşık makinesini temizleyeceğim oluyor :)

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Umarım diyette sonuna kadar gidersin. Başarılar..

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77