Tekrar Steemit'teyim

IMG_20200301_132901.jpg
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 yıl önce steemit'e çok heyecanlı ve büyük hayallerle girdim, bazen ara verdim ama hep geri döndüm buda o anlardan biri. Tekrar steemit'teyim ve görüyorum ki çok kullanıcı kaybetmişiz, umarım herkez en yakın zamanda geri döner ve steemit tekrar güçlenir. Uzun lafın kısası tekrar buradayim ve eskisinden daha çok paylaşım yapıcam. Görüşmek üzere.

Sort:  
 4 years ago 

Hosgeldin kardesim insallah grubda paylasip diger arkadaslarda katilir cok sevindim :)

Hoş buldum, inşallah Türkiye grubunu hep birlikte güçlendirebiliriz :)

 4 years ago 

Post için teşekkürler. Desteğiniz için bir Vatanim token aldınız :) güle güle kulanin yükseliş başliyor

Teşekkür ederim :)

Hoş buldum :)

 4 years ago 

@videoaddiction sendebuyur gel üye ol kadesim bu grubu hepberaber yüseltelim ..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67629.79
ETH 3231.81
USDT 1.00
SBD 2.65