Kedilerim oynuyor

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye ailesi.

Sizlere daha önce kedilerim olduğundan bahsetmiştim. Onları oyun oynarken çektim. Kardeş kardeş çok mutlu ve çok güzel oynuyorlardı. Sizlerle onların mutlu oyunlarını paylaşmak istedim. O kadar sevimliler ki, onları izlemeye bayılıyorum.

IMG-20211002-WA0008.jpg

Yavru kediler birbirleriyle oynamayı çok severler. Birbirlerine olan sevgilerini birbirleriyle oynayarak gösterirler. İlk başlarda onları kavga ediyor olarak gözlemlemiş olsam da sonradan anların birbirlerini sevdikleri için bu şekilde oyun oynadıklarını çözdüm. Kediler de biz insanlar gibi duyguları olan varlıklar. Onlar da sevildiklerini ve kendileri ile ilgilenen birileri olduğunu fark edebiliyorlar. Benim kedilerim hem akıllı, hem sevimliler. Kendilerine ilgiyi nasıl çekeceklerini çok iyi biliyorlar.

IMG-20211002-WA0007.jpg

Şu an evimizde 3 tane yavru kedi bulunuyor. İkisi beyaz bir tanesi siyah. 2 beyaz kedimin daha güzel oynadığını fark ettim. Böyle oyun oynarken izlemek çok eğlenceli ve keyifli.

IMG-20211002-WA0003.jpg

Her gün onları izlesem bıkmam. Bana enerji ve mutluluk veriyorlar. Onların o yumoş yumoş tüylerine dokunup sevmek keyiflerin en güzeli. Kendinizi bir pamuk bahçesinde gibi hissediyorsunuz.

IMG-20211002-WA0006.jpg

Bence herkesin evinde bir evcil hayvanı olmalı. İnsana psikoterapi gibi geliyorlar. Bu sevimli kediler evimize geldi geleli bize çok güzel şans getirdiler. Bereketiyle evinize bereket getirdiler. Onları çok seviyorum

Bugünlük benden bu kadar herkese mutlu hafta sonları dilerim 🤗

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Çok tatlılar 😍

 3 years ago 

Çok tatlılar pamuk gibiler 🥰 Bir çok kedi bakmış he hala bir kedi annesi olarak yorumda bulunmak isterim. Kediler birbirleri ile kavga ediyor olarak görünse de aslında iç güdüsel olarak yapıyorlar. Av becerilerini ve savunma becerilerini geliştirmek için 🥰 Bu şekil beraber büyüdükleri için ilerisinde de sorun çıkmayacaktır. Birbirlerini kabul edip buyuyeceklerdir. Onlari izlemek muazzam bir duygu. Benim yerime mincirin minnoşları 🥰🥰

 2 years ago 

Evet gerçekten çok tatlılar ve yumoşlar. Sizin gibi hayvan seven insanları görmek beni çok mutlu etti. Ben de artık kendimi kedi annesi gibi hissediyorum. Teşekkür ederim değerli ve güzel yorumunuz için 😊

 3 years ago 

Çok tatlılar :)) Kedilerin birbirleri ile oynamalarını izlmek çok keyifli. Bizim bir kedimiz ve çok sakin ama üç kedi ile nasıl olur bilemedim :)

 2 years ago 

Evet tek kedimiz varken evimiz daha temiz ve daha sakindi. Şimdi kedi nüfusu fazlalaştı ama evimiz daha bereketli ve neşeli hale geldi. Dediğiniz gibi çok tatlılar çok seviyorlar. Teşekkür ederim yorumunuz için 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56