Canım kedilerim

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG-20211005-WA0002.jpg

Merhaba steemit severler.

Yine kısa bir aradan sonra canım kedilerim ile birlikte sizlerleyim. Biz kuzenim ikbal ile birlikte yaşıyoruz. Birkaç önce kedimiz Mina üç güzel yavru doğurdu. Kuzenim ve ben onları büyütmeye çalışıyoruz.

IMG-20211005-WA0001.jpg

İşten eve geldiğim zaman kediciklerim bana verdiği Enerjiyi size anlatamam. Onlar artık sizden bir parça gibi oluyorlar. Benim minik evlatlarım onlar. Gelir gelmez onlarla oynuyor, onlarla birlikte vakit geçiriyorum. Bütün günün yorgunluğunu hemencecik alıyorlar. Verdikleri enerji o kadar güzel ki, bazen uzun dakikalar boyu onlara sarılıp onları seviyorum. Önce herkesin evinde evcil bir hayvanı olmalı.

IMG-20211002-WA0009.jpg
Onlar ise hayatınızda karşılıksız seven tek varlıklar. Hem sadıklar hem de insana pozitif enerji yayıorlar. Kedim mimi bin onun severken aldığı keyfe bakın. Onlar da bizim sevgimizle hayat buluyorlar. Onun için yapılan her masraf bizim sadakamız oluyor.

IMG-20211002-WA0008.jpg

Mumu yine benim sevgi selime kapıldı. :)) Mumu ben eve geldiğim zaman hemen kapıda karşılar beni. Onu sevmem için ayaklarıma dolanır. Hemen onu yere yatırır güzel göbüşünden okşamaya başlarım. dediğim gibi her evde mutlaka bir evcil hayvan olmalı insana enerji veren sizin enerjinizden sevgi olarak karşılık bulan. Kuzenim İkbal yaşadığım için çok şanslıyım. O da tam bir hayvan sever. Eğer hayvan sevmeyen bir kuzenim olsaydın sevimli kediler bizlerle olmazdı. Bu yüzden ev arkadaşı seçerken zevkleri sizinle aynı olan birini seçmeye Özen gösterin. Kuzenim ikbal de kedileri çok seviyor ve onlarla çok güzel ilgileniyor. Kedilerimizin kumlarını günlük olarak temizliyoruz. Tabii ki sevgi emek istiyor değil mi:))
Bir dahaki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın 🖐️

Sort:  
 3 years ago 

Siyah beyaz Çok tatlı ve çok Şirinler güle güle büyüt bebişlerini bir tanem 😍

 3 years ago 

Merhaba🤗Aramıza hoş geldin💗Nasıl olur da ben Canım @baycanın kızının geldiğini görmem. Anneni çok seviyorum en az Kendi kadar güzelmiş kızı da 🌺🤗

 3 years ago 

Hoşbuldum ☺️. Çok teşekkür ederim. Annem Baycan uzun zamandır burada paylaşımlarına devam ediyor. Ben de arada paylaşımlarlar yapacağım. Siz de çok güzelsiniz. 🤗

 3 years ago 

🤗🌺🎉

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57050.09
ETH 3060.34
USDT 1.00
SBD 2.32