Babaannemin üzücü kazası

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye ailesi.

Nasılsınız. Hepiniz iyisinizdir inşallah. Ben biraz üzgünüm. Babaannemin başına gelen bir kaza sonucu babaanemin parmakları kötü bir şekilde hasar gördü. Olay babaannemin köyünde meydana geldi. Babannemle dedem pat pat diye tabir edilen bir araç ile zeytinliğe doğru yola çıkmışlar. Yolda giderken aracın tekerine büyük bir taş denk gelmesi sonucunda araç yan yıkılmış. Araç yan yıkılınca babaannemin eli demirin altında kalmış. Parmakları uç kısımlarından kopmuş ve kırılmış.😔

IMG-20211107-WA0000.jpg

Bu kötü kaza tüm aileyi derin üzüntüye boğdu. Babaannemi İstanbul a getirdik. Parmakları ameliyat oldu. Ben bu zamanlara hep onun yanında oldum. Çünkü hastane işlerini ve yerlerini bilen tek benim. Özel hastanelere götürdük onu. Çünkü eli çok kötü hasar almış. Allah kimseyi sağlığından etmesin. Canım babaannem benim kıyayamam ona ben o benim pamuğum. Onun canı yandıkça ben üzüntüden kahroldum. Onun yanında olarak ona destek olmaya çalıştım. Ama insanın sevdiği birinin başına kötü bir şey geldiği zaman çok üzülüyor.

IMG-20211107-WA0001.jpg

Kaza iki hafta önce oldu. Şu an babaanneme oksijen tedavisi uygulanıyor. Parmakları mosmor. İlk müdahale tam yapılamadı. Babaannemin elinin kesilme riski var. Doktorun ihmali var. Doktor ameliyattan hemen sonra babaannemi taburcu etti. Babaannemin eli git gide daha kötüye gitmeye başladı. Bu konuda ilgili kuruma ve doktora tazminat davası açmayı düşünüyorum. Canım babaannem inşallah iyileşir.

IMG-20211107-WA0004.jpg

Değerli Steemit yazarlarımız sizden bir ricam var. Babannem için dua edin lütfen. Eli kesilmesin. O örgü yapmadan duramaz 😔😔😔

Sort:  
 3 years ago 

Çok geçmiş olsun çok çok üzücü bir durum. Umarım bahsettiğiniz o ihtimal gerçekleşmez ve tez zamanda sağlığına kavuşur🙏🏻

 3 years ago 

Güzel duanız ve yorumunuz için teşekkür ederim 🙏

geçmiş olsun

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🙏

Çok geçmiş olsun.. Allah yar ve yardımcınız olsun..

 3 years ago 

Çok Geçmiş olsun. Umarım Eski Sağlığına geri döner.

 3 years ago 

İnşallah teşekkür ederim duanız için 🙏

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun .Üzüldüm. Çok tatlı bir babaannen var. Ne güzel de bir torunu var maşallah. İyi düşünelim iyi olsun. Rabbim Şafi esması ile şifa versin

 3 years ago 

Çok tatlıdır o pamuğun benim o. İiyi düşünelim inşallah iyi olacak çok teşekkür ederim 🙏🙏

 3 years ago 

Çok geçmiş olsun 🥺 En kısa zamanda sağlığına kavuşur umarım. 🙏🏻

 3 years ago 

İnşallah duanız şifa olsun babaanneme 🙏

Çok üzüldüm. Çok geçmiş olsun. RABBIM şifa versin. Inşaallah bahsettiğiniz duruma gerek kalmaz ve eli eskisi gibi olur babaannenizin 🤲🏻 örgülerini örmeye devam eder umarım 🙁

 3 years ago 

Evet babaannemin en sevdiği şeydi örgü örmek bana herkış kazak yelek hırka örerdi. 😔 Teşekkür ederim güzel duanız için🙏

Çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin teyzemize....

 3 years ago 

Amin teşekkür ederim 🙏

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Geçmiş olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57849.42
ETH 3122.29
USDT 1.00
SBD 2.43