The Diary Game -Better Life 3.Season 22.04.2022 // Günlüğüm // club100

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Arkadaşlar Herkese Merhabalar,

Öncelikle bu aralar uzun zamandır sizlerle beraber olamadım. Beraber olamamamızın kendimce farklı sebepleri var. Rabbim nasip ederse inş. önümüzdeki dönemlerde daha aktif olmaya gayret edeceğim. Geçen günlerde mevcut işimi bazı sebeplerden dolayı bıraktım. Artık faklı bir sektörde çalışmaya başlayacağım. İnsanlarla uğraşmaktan o kadar yoruldumki artık insanla çok ilişkimin olmadığı doğayla ve büyükbaş hayvanlarımla beraber olacağım. Çünkü onlarla daha iyi anlaşıyorum ve onlar beni daha iyi anlıyorlar:)) İnş. ileride daha büyük bir çiflik kurmayı planlıyorum. Neyse sözümü biraz fazla uzattım, sizlerle bu günümü paylaşmak istiyorum.

image.png

Bugün hava güneşli ve sıcaktı. Sanki bahar havası vardı. Sabah saat 10.30 gibi kalktım. Malum ramazan ayı olması sebebiyle genelde sahura kadar oturuyoruz. Dolayısıyla sabah erken kalkamıyoruz:)) Neyse uyandıktansonra oğlumla beraber oğlumun ev ödevlerini yaptık. Daha sonra bilgisayarda biriken işlerimi bitirdim. Öğleye doğru dışarıya çıktık. Havanın güzel olması sebebiyle uzun zamandır ailecek oynayamadığımız voleybol ve futbol oyununu oynadık. Bulunduğumuz park cıvıl cıvıldı:))

image.png

Maçtan sonra yorulduk ve biraz dinlendikten sonra oğlumla çarpışan arabaya bindik. Yaklaşık burada iki saat zaman geçirdikten sonra AVM'ye gittik. Burada robot kıyafeti giymiş insanların gösterisiyle karşılaştık. Biraz gösteriyi izledikten sonra AVM'yi dolaştık. Daha sonra iftar vaktinin yaklaşması sebebiyle avmde bulunan marketten ihtiyaçlarımızı alıp eve geçtik. Eşimle beraber iftar hazırladık ve iftar saatini bekledik. İftardan sonra bir çay tiryakisi olaraktan çayımı yudumladım. Sonrası ibadetlerimizi yaptık. Rabbim cümlemizin ibadetlerini yüce katında kabul etsin 🙏. Daha sonra bilgisayarımın başına geçip yeni işimle ilgili araştırmalar yaptıktan sonra bu günümün paylaşımını hazırladım. Bir dahaki paylaşımımda buluşmak dileğiyle hepinizin ramazan ayını tebrik ediyorum.

image.png

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Güzel bir gün olmuş elinize sağlık 🙏🏽👏🏽

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim🙏👍

Rabbim ibadetlerinizi, kendiniz için ve bizler için ettiğiniz duaları kabul etsin 🤲🏻 çocuklarımızla sevdiklerimizle geçirdiğimiz her an çok kıymetli. Oğlunuzla ne güzel bir gün geçirmişsiniz.
Iş konusunda attığınız yeni adımlar dilediğiniz gibi olur inşaallah 🙏
Hayırlı ramazanlar

 2 years ago 

Aro. Rabbim hepimizin dualarını kabul eylesin. Hayırlı ramazanlar

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60061.12
ETH 3196.84
USDT 1.00
SBD 2.45