Steemit -Türkiye Yarışma #7 / Steemitin bana kazandırdıkları 💸🙏

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Arkadaşlar Merhabalar,

Öncelikle sevgili temsilci ve yönetim kadrosunda bulunan değerli arkadaşlarıma böyle anlamlı ve güzel konu başlıklı bir yarışma düzenledikleri için çok teşekkür ediyorum.

image.png

Ben bu şekilde internet üzerinden kazanç elde etme ve kripto dünyasıyla Eylül 2020 yılında çok samimi olduğum arkadaşımın daveti ve teşvikiyle başladım. Daha öncesi bu tür sistemlerden bilgim yoktu. İlk başlarda inanmamıştım. Somut olarak arkadaşım kazancını gösterince tam olarak kabul ettim ve bende başladım. Güzdüzleri işimle ilgilenip, akşamlarıda internet işimle ilgilenmeye başladım. Aradan yaklaşık sekiz ay geçtikten sonra yine aynı arkadaşım beni Steemit ile tanıştırdı. Bu vesileyle Nisan 2021 yılında bu platformla tanışmış oldum. Bu platfom diğer ilgilendiğim sistemlerden biraz farklıydı. İlk başlarda biraz zorlandım. Daha sonra arkadaşımın ve çok değerli steemit-türkiye ekibinin destekleri sayesinde çok mesafe aldım. Ayrıca bu platformda kazanç elde etmenin yanı sıra hiç tanımadığım insanlarla dostluk kurdum. Bunun benim için en büyük kazanç olduğunu düşünüyorum. Çünkü benim için herşey para değil. Paradan daha değerli şeyler olduğunu düşünüyorum.

Bunun yanı sıra insanların paylaşımlarını okuyarak bilmediğim birçok şey öğrendim.Çünkü burada herkes alanında uzman oldukları konularla ilgili paylaşımlarda bulunuyorlar. Bu paylaşımları okuyarak da bilgi hazinemi genişletmiş oluyorum.

image.png

Son olarak sözlerimi şu cümlelerle noktalamak istiyorum. Burada bulunan herkesin bir amacı olduğunu biliyorum. Herkes amacı doğrultusunda elinden geleni yapmakta olduğunu gözlemliyorum. Güzel bir aile ortamı kurduğumuzuda düşünüyorum. Bu aile ortamımızın hepimizin desteğiyle çığ gibi büyüyeceğini düşünüyorum. Ben elimden geldiğince destek olmak için gayret gösteriyorum ve sonuna kadarda destekleyeceğim.

Birkez daha sevgili temsilci ve steemit-türkiye ekibine teşekkür eder, hepinize bol ve hayırlı kazançlar dilerim.

Sort:  

Başarılar

 3 years ago 

Teşekkürler

Başarılar 😊

 3 years ago 

Teşekkürler

 3 years ago 

güzel :)

 3 years ago 

Teşekkürler

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-Turkiye topluluğunda aktif olmaya devam ediniz. Duyurulardan ve kurallardan haberdar olmak için resmi hesabı takip ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67878.14
ETH 2626.92
USDT 1.00
SBD 2.64