You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kazanmak İçin Oyna // Space Crypto Hakkında Bilgiler//Gamefi

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Ahmet bey paylaşımınız için teşekkür ederim. Oyun bugün başlıyor. Nft oyunlarını yakında takip etmeye çalışıyorum. Bombcrypto dan sonra bu oyununda iyi kazandıracağını düşünüyorum.

Sort:  

Azar azar yatırım yapmak lazım aslında, çok güzel oyunlar var gerçekten, elimden geldiğince bütün bu tarz oyunları paylaşmaya çalışacağım, hem zevkli hemde para kazandıyor🤣 bende boomb crypto oynamadım ama takipteyim, oynadığım thetanarena diye bir oyun var o da çok güzel.

 2 years ago 

Ewet sizin oynadığınız oyunda güzeldi fakat coin değeri çok düştü. Artık bombcryptoya bu saatten sonra girilirmi bilmiyorum. Bazı yanlış stratejilerinden dolayı insanları oyundan soğuttular. Dolayısıyla bu oyunun coininin değeride çok düştü.

Doğru söylüyorsunuz ekibin oyunun gidişatını yönetmesi çok önemli, misal axe infinty fiyatı uçtu, bu konuda hergün yeni araştırmalar yapıyorum ve bir çok oyun var, paylaşımları mı bu yönde yapıyorum, takip edin hoşunuza giden oyunlar olursa erkenden başlarsınız. Genelde yeni çıkan veya çıcakacak olan oyunları takip ediyorum. Piyasa genel olarak çok kötü durumda, o yüzden bütün kripto paralar değer kaybetti tek temennimiz bian önce düzelmesi. 🙏

 2 years ago 

Teşekkürler ahmet bey, bende elimden geldiğince takip ediyorum yazılarınızı

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61205.14
ETH 3376.01
USDT 1.00
SBD 2.51