PowerUp Yap, Güçlen// clup100

in Steemit Türkiye2 years ago

Arkadaşlar Herkese Merhabalar,
Mevcut SBD'lerimi sataraktan steem aldım. Mevcut steemlerimi de PowerUp yaparaktan hesabımı güçlendirmiş oldum. Güçlenerek büyümeye devam ediyor ve hedefime bir adım daha yaklaşmış oluyorum. Adım adım hedefe doğru ilerliyorum.

image.png

👉Steem Power öncesi cüzdanımın son hali.

image.png

👉35 steemin power up yapılırken ki hali.

image.png

👉Ve son olarak cüzdanımın power up yapılmış hali. Topluluğumuzu desteklemeye devam diyerekten emin adımlarla hedefime doğru ilerliyorum.

Sağlıkla Kalınız..

#welovepowerups

Sort:  

kaliteli gönderilerinizi bekliyoruz

 2 years ago 

En kısa sürede gelecek inş🙏

tebrikler yusuf bey :) devamıda gelir inşallah :)

 2 years ago 

İnş. Ahmet Bey:))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60078.84
ETH 3197.52
USDT 1.00
SBD 2.45