TheDiaryGame Betterlife \ Sakin Bir Gün

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210902_133615.jpg

IMG_20210902_133622.jpg

Ben geldim dostlar. İyi günler diliyorum. Hepiniz iyisiniz inşallah. Ben bomba gibiyim. Enerjik hissediyorum kendimi. Umarım sizlerde iyı olursunuz.

Bugün erken uyandım tabi. Akşam erken uyudum benim izin günüm olduğundan dolayı erken uyanıyorum. Çünkü izin gününü uykuyla geçirmek istemiyorum. Sabah kalkan yol alır derler. Bende ona istinaden izinli olduğum günlerde erken kalkıyorum. Bu bana da iyi geliyor.

Uyandım kahvaltı hazırlanmış kahvaltı yaptık. Sonra telefona baktım internet yok. Baktım modeme neden yok diye. Hiçbir sorun yoktu. Aç kapa yaptım. Klasik hamlelerden birisidir aç kapa. Çoğu zaman işe yarıyor. Bende o şekilde yaptım. Bende de. İşe yaradı. Modem yine açıldı ve İnternet bağlantısı geldi.

IMG_20210902_133651.jpg

Telefondan biraz kripto para yatırımlarıma baktım. Gelen mesajlara baktım. Kripto hakkında birkaç video izledikten sonra biraz kitap okumak istedim.

Dini bir kitaptı onun için en sevdiğim ve severek okuduklarım arasında. Hem Arapça kesitlerde var. Hemde akıcı konuları var. Çok Beğendim gerçekten. Tavsiye ederim.

Kitap okuduktan sonra dışarı çıktım. Kuaförde gittim. Kuaföre giderken bir arkadaşıma rastladım. Onunla konuştuktan sonra kuaföre gidip işim bittiğinde eve geldim tekrar. Film saatim başladı. Gece daha güzel ama gündüz de bir başka film izlemek tabi. Filmsin izin mi olur. Müzik ile film benim vazgeçilmezim o derece yani. Hayatımda olmazsa olmazlarım bunlar. Güzel bir film açtım bilim üzerine 2 saat kadar izledim ama ne iyi geldi bana. Güzeldi yani. İşte günlük böyleydi. Okuyan arkadaşlara teşekkürler.

Sort:  
 3 years ago 

harika :)

Güzel bir gün olmuş

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60328.18
ETH 2426.92
USDT 1.00
SBD 2.48