The Diary Game Better Life 3.Season/09.08.2021: Foça’da Akşam Yemeği

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhabalar!
Bugünü rutinden farklı bir gün geçirdiğim için sizinle paylaşmak istedim. Yaşım dolayısıyla pandemide kapalı olduğumuz süre boyunca neredeyse hiç dışarı çıkamadım. Dürüst olmak gerekirse de evde kalmaya bayağı alışmıştım. Son zamanlarda yasaklar kalkınca ve ben de birinci aşımı olunca annemlerin isteğiyle uzun zaman sonra yemek yemeye dışarı çıktım. Farklı olması için Foça’ya deniz kenarında bir restorana gitmeyi tercih ettik. Deniz ürünlerini restoranda yemeyi daha çok seviyorum tatları ev yapımına göre gerçekten fark ediyor. Bu yüzden karides, kalamar ve birkaç meze sipariş ettik.

67B428AD-F1B9-436A-8CC0-050D7F4F8ABD.jpeg

Yemeğimizin üzerine tabii ki olmazsa olmaz bir fırında helva söyledik daha önce yerken kendimi yakmıştım çünkü fırından çıktığı gibi geldiği için çok sıcak oluyor, bu sefer dikkatli bir şekilde yiyerek yanmadım diyebilirim. Tatlı yemeyi seven biri olarak gerçekten herkesin denemesi gereken bir tat olduğunu düşünüyorum.

6A27C614-61E5-4DE9-801D-D954C4CEDF0D.jpeg

Yemek bittikten sonra çarşıda biraz dolaştık ve ufak bir kitap fuarı açıldığını fark ettim, kitap okumak en büyük hobilerimden biridir bu yüzden çok mutlu oldum ve hemen kitaplara bakmaya başladım. Yazlık yerlerde böyle aktiviteler yapılması bence çok güzel ve yararlı.

BF8E5593-4BDD-4645-AA74-DA77472FBBB5.jpeg

Daha sonra sandalyelerimizi alarak kalabalıktan uzak bir yer seçip deniz kenarında oturduk. O esnada havai fişek sesi duyduk ve bir baktım ki arka taraftan geliyor sanırım bir şey kutluyorlardı ya da nişan gibi bir aktivite olabilir. Her ne kadar güzel gözükse de çok zararlı, bu yüzden keşke yapılmasa.

AC1974D4-0856-4DE2-8F17-9FF43118EBA8.jpeg

Sahilde biraz oturduktan sonra eve dönmeye karar verdik çünkü geç saatlerde serinlik başladı ve biraz üşüdük. Şehir hayatından sıcağından sonra üşümek bile insana çok iyi geliyor, yazımı bitirirken sizleri Foça’dan bir gün batımı ile uğurlamak isterim.

080FB3F5-9DC1-4576-907C-2E529F56CDD3.jpeg

Vakit bulduğunuzda mutlaka gelip gezmelisiniz, memnun kalacağınıza eminim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

En yakın zaman da gezmek isterim 🙂

 3 years ago 

Keyfiniz bol olsun 🙏🏻💞

 3 years ago 

Gün batımı fotoğrafı harika. Fotografiniza orb eşlik etmiş..

Daha önce oeb ile ilgili paylaşım yapmıştınız sanırım szi söyleyince daha çok dikkatimi çekti 🤣

 3 years ago 

Evet orb larla ilgili paylaşım yapmıştım. Görünce dikkatimi çekti. 😊

 3 years ago 

Ne olduğunu bilmiyordum ama yorumunuzu görünce hemen gidip orb paylaşımınızı okudum. Yeni bir şey öğrenmiş oldum teşekkür ederim :)

Pamdemi süreci gerçekten zorlu bir süreç ben çalıştığım için dışarı çıkıyordum ama eşim çocuğum sürekli evde onlar içinde gerçekten sıkıcı. 🤣Gerçi bende evde oturmayı tercih ediyorum. Güzel günleriniz daim olsun 🙏

 3 years ago 

Gün batımı için bile gitmeyi çok isterdim. Manzara müthiş

 3 years ago 

Teşekkürler Sevim hanım🥰

quality post (1).png

merhaba steemit türkiye topluluğundagünün kaliteli gönderisi seçildiniz. Topluluğumuzda aktif olmaya devam edin. ve arkadaşlarınızı steemite davet edin.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 59965.71
ETH 3286.33
USDT 1.00
SBD 2.36