Penceremdeki Misafir

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba.
Bu sabah başıma gelen komik bi olaydan bahsetmek istiyorum. Sabah bir tıklama sesi ile uyandım. Başta sesin nereden geldiğini anlayamadım. Sonra odamda yatağımın başucu tarafında kalan üçgen pencereme baktım ve bu manzara ile karşılaştım.

A0B02B28-C1AB-4487-B4C0-976A98B3778A.jpeg

Bu çevrede çok fazla martı var ve sanırım biri beni ziyarete gelmiş. Hep çatıda gezindiklerini duyardım ama hiç pencereme gelmemişlerdi böyle. Bu sabah da böyle uyanmış oldum.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  
 3 years ago 

Ne güzel uyanmışsınız 😌

 3 years ago 

Çok tatlı bir manzara 🧡

Güzel uyanmışsınız 😊

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

merhaba Steemit Türkiye Topluluğunda aktif olduğunuz için teşekkür ederiz. Aktif olmaya ve kaliteli gönderiler paylaşmaya devam ediniz. Steemite davet edeceğiniz arkadaşlarınızı bekliyoruz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61248.96
ETH 2375.80
USDT 1.00
SBD 2.55