Manzara✨

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba.
Bu sabah hava çok soğuktu ve kalktığımda çok üşüdüm ama aynı zamanda da çok güzel bir manzaraya uyandım. Ve sizinle bu manzarayı paylaşmak istedim.

E2B8FDEE-83DA-42E5-910F-CF4D78198958.jpeg

Bugün çok yorucu bir gündü benim için. Deneme sınavım vardı o yüzden çok istekli kalkmamıştım güne. Ama bu manzarayı görünce biraz da olsa moralim yerine geldi.

Sort:  
 3 years ago 

Harika gökyüzü 🌞

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda aktif olarak destek verdiğiniz için teşekkürler. Kaliteli seçilmek için belirlenen kuralları takip ediniz. bu oylamadan sonra kaliteli gönderi yazınız.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64258.81
ETH 2772.25
USDT 1.00
SBD 2.65