Kitap önerilerim 📚

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba!
Bugün size yine yaptığım bir kitap alışverişinden bahsetmek istiyorum. Umarım sürekli kitap anlatmamdan sıkılmamışsınızdır.😅 Bildiğiniz üzere kağıt zamlandı ve bu zam doğal olarak kitap fiyatlarına da yansıyor. Bu yüzden fiyatlar daha da artmadan almak istediğim birkaç kitabı sipariş etmiştim. Aslında çok uzun bir okunacaklar listem var ve yeni aldıklarımla iyice birikmiş oldu. Sanırım çok istediğim yeni çıkan bir kitap olmazsa bu yıl başka kitap almayacağım. İlk kitapla başlıyorum.

4D6790E7-2213-4773-B2A7-1144AAB74E21.jpeg

Bu kitabın adını eminim duymuşsunuzdur. Hatta çoktan okumuş ya da filmini izlemiş olabilirsiniz. Ben çok romantik tarz okuyan biri değilim ama bu kitabın yorumlarını okuduktan sonra çok merak ettim bu yüzden bir şans vermek istedim. Şuan okuduğum kitabı bitirir bitirmez buna başlayacağım.

6424350D-E5BA-47C0-8E7F-BD32C23C3777.jpeg

Bir diğer kitap ise Olasılıksız. Eminim bu kitabı okuyanlarınız vardır. Yakın çevremde bana çok önerilen aynı zamanda da hakkında bir sürü güzel yorum duyduğum bir kitap bu. Hatta okumak için geç kaldığımı bile düşünüyorum. Ama elime daha önce fırsat geçmemişti. Şimdi uzun süredir istediğim kitapları alırken araya bunu da ekleyiverdim.

E2F23A55-A90C-4B51-B026-FFFD3CD22B81.jpeg

Bir önceki kitap alışverişi paylaşımımda İsimsizin Çocukları adlı bir kitaptan bahsetmiştim ve eğer o kitabı beğenirsem yazarın diğer kitaplarını da okuyacağımı söylemiştim. Ve evet kitabı okuyup çok beğendim bu yüzden Brandon Sanderson’un önerdiği kitap sıralamasına göre ilk kitap olan Elantris’i aldım. Yazarın dilini çok akıcı ve konuyu ilgi çekici bulmuştum eminim bu kitapta da aynı şeyi yaşarım.

E812CEBD-B658-4BCD-9F4A-8CE03836B384.jpeg

Son olarak da Hilal Şehir adlı kitaptan bahsetmek istiyorum. Bu kitabın yazarı çok ünlü bir fantastik genç yetişkin yazarı. Sarah J.Maas’ın daha önce Dikenler ve Güller Sarayı serisini okumuştum. O serinin de son kitabı çıktı fakat stoklarda kalmamış o yüzden alamadım. Ve bir diğer serisi olan Cam Şato serisinin de ilk kitabını okumuştum. Yazarın anlatımını ve kurduğu dünyaları çok beğeniyorum o yüzden bu kitabı da beğeneceğime eminim. Kitap oldukça kalın. O yüzden okumak için tatili beklemeyi düşünüyorum.

Sort:  
 3 years ago 

Keyifli okumalar

 3 years ago 

Olasılıksız çok güzel bir kitap. Fawer'in bir diğer kitabı Empati'yi de okumanızı öneririm. Olasılıksız bilim-kurgu okurlarına hitap etse de Empati fütüristik gelmişti bana. Hatırlattığınız için teşekkür ederim. Her ikisini de tekrardan okuyacağım.
Bu arada iyi bir kitap kendini ikinci kez okutan kitaptır. :)

İyi okumalar. Olasılıksız tarzı kitaplar etkili ve öğretici olabiliyor. İskandinav polisiyeleride okuyabilirsiniz.

 3 years ago 

Senden önce ben kitabının filmini izlemiştim ve filmi dahi harika, kitabını düşünemiyorum bile 😍

 3 years ago 

Ne Güzel bir kitap okuma alışkanlığınız varmış. Bende yoktu ama yavaş yavaş okuyorum kitapları artık. Elime aldığım kitabı bitirememe gibi bir durumum vardı maalesef 🙈

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60364.09
ETH 2378.39
USDT 1.00
SBD 2.57