Diary Game Better Life 3.Season/ 29.10.2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba!
Dün en yakın arkadaşımın doğum günüydü beraber kafeye gidip bir şeyler yiyip kutladık. Biz aslında ona süpriz yapmak istemiştik ama arkadaşımız önceden planı anladığı için süpriz olmadı. Adı Poka olan bir kahveciye gittik.
750F6A26-E68C-4238-B441-74FC4BB9BBD8.jpeg

Arkadaşım kahve içmeyi çok seviyor bu yüzden mutlu oldu. Beraber farklı kahveler denedik. Ben Japanese Cold Brew denedim. Normalde yeni şeyler denemeyi sevmem ama bunu çok beğendim. Senediğime hiç pişman değilim kesinlikle öneririm. Arkadaşım da limonlu bir şey içti ama o çok beğenmediğini söyledi.
FC2A08C2-5276-47C9-B403-D935A47B7FC3.jpeg

Sonra kafaden kalkıp biraz Bostanlı’da gezmeye karar verdik ama çok gezilebilecek yer olmadığı için en sonunda migrosa girdik. Tam hatırlamıyorum belki daha önceki postlarımda bahsetmişimdir. Benim kedilere alerjim var :( Ama sokakta gördüğüm her kedi mutlaka yanıma gelir ya da bir mekanda oturuyorsam her seferinde gelip kucağıma otururlar. Bu sefer de aynısı migrosta oldu. İçeriye girmiş bir kedi gelip bana sürtünmeye başladı. Fazla dokunamadığım için sevemedim ama çok tatlı bir kediydi.

763E63AF-47CF-4E67-8C95-3C34F3BAB49D.jpeg

Uzun süre vakit geçirdikten sonra artık hava kararmıştı. Ben de bir arkadışmla birlikte aydınlık olsun diye sahil tarafından yürüdüm. Arkadaşımın babasının gelip onu almasını bekledikten sonra da eve geldim. Eve geldiğimde saat baya geç olmuştu ve ben de baya yorulmuştum uzanıp dinlendim sonra da uyuyakalmışım. O yüzden dün post atamadım bugün yazabildim.
E12EA7E9-CF7B-484B-8C83-652A8BA0F9CC.jpeg

Okulun 29 Ekim olduğu için tatil olması bizim için çok iyi oldu. Rahat rahat doğum günü kutlayabildik. Böylelikle hem dışarıdaki kutlamaları da izleyebildik. Bence güzel bir kutlama oldu. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sevgiler
Gözde

Sort:  
 3 years ago 

Nice seneler dilerim arkadasiniza. Guzel bir gun gecirmissiniz 😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59274.49
ETH 2983.07
USDT 1.00
SBD 3.75