#club100 | The Diary Game Better Life 13.08.2022 : Anı Sandığım

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba!
Bugün odamı toplama ve yenileme aşamalarımın üçüncü günü. Kitaplığım hala gelmedi ama kargoya verilmiş. Hala ortalığın biraz daha toplu hale gelebilmesi için kitaplığa ihtiyacım var. Onu beklerken de küçük eşylarla ilgileniyorum. Bugün de odamdaki eşyaları gözden geçirirken dolaplara ve çekmecelere tıktığım yıl içinde biriken anılarımı toparlamaya karar verdim. Benim çok küçüklüğümden beri değer verdiğim eşyaları biriktirdiğim bir sandığım var. Ablamdan kalan eski bir kitap sandığı aslında ama ben bu şekilde kullanıyorum. Sandık ağzına kadar dolu şu anda. Bu yüzden her şeyi bir gözden geçirmeye karar verdim. Artık anlamsız gelen ya da önemini yitiren anılardan kurtulup yerine yenilerini koymaya karar verdim. Sonuçta bir değişikliğe gidiyorsam bütün eskilerden kurtulmalıyım.

0049F85B-F528-4D5E-BCD9-B2416C368C8F.jpeg

anı sandığım

Bir diğer yapmak istediğim şey ise kağıt olarak biriken anıları bir dosya haline getirmek. Bu yüzden her şeyi çıkartıp ayırmaya başladım. Kategorilere ayırdım ve dosyalara stickerlar yapıştırdım.

07A012CE-0940-4155-9D94-FD6504D934DC.jpeg

Bunlaro yaparken de bir sürü bilet buldum. Ve kendime bir de anı defteri yapmak istediğime karar verdim. Bunun için evde uygun bir defter aradım fakat bulamadım. İnternette 4 tanesi 45tl olan çok tatlı defterler buldum. Fiyatı da uygun olduğu için hemen sepete ekledim. Henüz elime ulaşmadılar tabii ama gelince onları da sizinle paylaşacağım. Belki gittiğim yerleri de anlattım güzel bir post da hazırlayabilirim. Defterler gelene kadar onları kaybetmemek için bir kutuya topladım.

B74B2D86-F922-4E4F-92CF-BA1717583C36.jpeg

biletler

Bunun dışında ayrı kutuları biriktirdiğim şeyler de buldum. Bulduğum kutulardan birinde yıllarca magazinlerden kesip biriktirdiğim ünlülerin resimleri ve röportajlarını buldum.

D00825D5-2036-43E6-92AE-AEB6C59575E5.jpeg

Artık bunlara dönüp bakmayacağıma karar verdim ve hepsine son bir kere bakıp attım. Sadece birkaç tane posteri saklayacağım çünkü onlar da anı sayılır diye düşünüyorum. Belki bir gün geri dönüp baktığımda kendime gülerim😂

Sort:  
 2 years ago 

@jetblackheart আসসালামু আলাইকুম।আপনার ছোট ছোট স্মৃতি দেখে আমি অনেক মুগ্ধ হয়েছি। আপনি সত্যি কারের একজন গুছানো মানুষ। আপনাকে দেখে ইন্সপায়ার হবে অনেকেই। আপনার জন্য অনেক অনেক শুভকামনা রইল।

Congratulations, you have been selected as the quality post of the day.

You have earned the right to receive a positive vote by the Booming account. Increase your chances of being selected by staying active in Steemit Turkey Community.

CategoriesNotes
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
Bid BotsNo
Club Statusclub100

Contact Addresses

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Turkey Team Curator

benimde böyle bir şeye ihtiyacım var kesinlikle

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68401.35
ETH 3900.35
USDT 1.00
SBD 3.63