#club100 | The Diary Game Better Life 09.08.2022 : Alışveriş ve düzenleme

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba!
Bu aralar kendimi biraz dağılmış hissediyorum. Her şey dağınık ve toplayacak enerjim yok gibi. Bugün artık buna bir son vermeye karar verdim ve odamı toplamaya başladım. Yakın zamanda odamda birkaç değişiklik de yapacağım o yüzden gereksiz her şeyi de ayıklamak istedim. Artık daha organize olmak istediğim için sabah annemle koçtaşa gittim.

DD5FF6B0-6E37-4F15-B2CE-499571E1F91C.jpeg

Kafamda bir iki tane kutu almak vardı çünkü odamda kutu koymaya çok uygun raflarım var. Oraya sığacağını düşündüğüm birkaç kutu ve sepet aldım.

B62610F9-7B4B-4BD1-A79D-74E0944DC482.jpeg

Sonra da evde zaten için dolu olan kutularda neler olduğunu görmek için onları gözden geçirdim. Onları boşalttım ve artık işime yaramayan her şeyi ayırdım. Çöpleri bir yere ayırdım. Bağışlayabileceğim eşyaları da bir koliye toparlıyorum. Odamda daha yapılacak çok şey olduğu için koliyi daha dolduracak şeyin çıkacağını düşünüyorum. Odamı yenileme sürecimi daha detaylı bir şekilde sizlerle paylaşmayı planlıyorum. Büyük ihtimalle önümüzdeki hafta tadilata başlayacağız. Umarım siz de benim gibi heyecanla bu süreci takip edersiniz.

Sort:  

Yeni bir o da düzeni umarım sizlere istediğiniz enerji verecektir. Bazen değişiklik iyi geliyor 😊🙏

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub5050

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62460.04
ETH 2435.03
USDT 1.00
SBD 2.65