GERİ DÖNDÜM!!

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhabaaa!! Çok uzun süre sonra aranıza geri döndüm. Yıl içinde paylaştığım postlarda bahsettiğim üzere üniversite sınavına hazırlanıyordum. Sonunda bitti ve sonuçlar açıklandı. Ben de tekrardan post hazırlayıp aranıza dönmeye karar verdim. Öncelikle sonucumun beklediğim gibi geldiğini ve istediğim bölüme çok yüksek ihtimalle yerleşebildiğimi söyleyerek başlamak istiyorum :)
Sizinle paylaşacak bir sürü şeyim var teker teker hazırlayıp paylaşacağım. Bugünkü postumu Yeni Foça’da hazırladım. O yüzden yeniden dönüş postum için buraya bir deniz fotoğrafı bırakıyorum.

f2467303-47c8-4699-af8e-033e6492584c.jpg

Yeniden post hazırlayabilecek zamanım olduğu için çok heyecanlıyım🥳

Sort:  
 2 years ago 

Tebrik ederim başarılar 🙏🏻🙏🏻🌼🌼

Sizi tekrardan aramızda görmekten çok güzel :) İstediğiniz bölü mü kazanabilecek kadar puan aldığın için ayrıca tebrik ediyorum.

Paylaşımlarınını bekliyoruz..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60364.09
ETH 2378.39
USDT 1.00
SBD 2.57