Thediarygame Betterlife Season3 Anne Kız Gezmesi

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhabalar herkese. Bugün eşimin iki tane halı saha maçı vardı. Biz de tüm akşam kızlarımla evde sıkılmamak için yemeği dışarıda yemeye karar verdik.

Saat 18.00 gibi hazırlandık ve evden çıktık. Eşim bizi çarşıya bıraktı. İlk olarak Öykü için alışveriş yapmamız gerekiyordu. Önümüzdeki ay kreşe başlayacak.

IMG20210813180826.jpg

Bir kaç kıyafet denemesinden sonra ortak olarak beğendiklerimizi aldık.
4 yaşında ancak artık ne giyeceği konusunda söz sahibi olmak istiyor.

IMG20210813174253.jpg

Alışverişten sonra çarşıda biraz yürüyüş yaptık. Bu arada ben fıstık çıkmış.
Ben fıstık Antep fıstığının taze şekline verilen isim. Ben bu fıstığı Gaziantep'e geldikten sonra öğrendim.
Çok lezzetli. Ben Antep fıstığının en çok bu halini seviyorum.
IMG20210813181810.jpg

Daha sonra pizzacıya gittik. Kızları çokk uzun süredir dışarıya yemeğe çıkmamışlardı. Onlar için çok güzel bir etkinlik oldu.

Daha sonra yemeklerini bitirmeleri karşılığında dondurma sözüm olduğu için evimizin altındaki pastaneye gittik.

IMG_20210814_033614.jpg

Eve döndüğümüzde çok yorulmuştuk. Kızlarım çok eğlenmişlerdi . Onların eğlenmiş olması da bütün yorgunluğumu unutturdu. Kızlarıma vakit ayırmış olmak harika geldi.

Sort:  

Maşallah ikisinede🙏🧿

 3 years ago 

Kızlarınıza kocaman bir maşallah bırakıyorum ❤️🧿🧿

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

Kızın çok tatlı bir model ol ve dondurmayla oyna.,

 3 years ago 

O ne tatlılıktır öyle maşallah size Öykü ve Defne🥰

Çok tatlılar maşallah 🥰

 3 years ago 

Gaziantep ye 2yilim geçti.ilk gittiğimde orda ne yaparım diyordum şimdi zaman zaman özlem duyuyorum nasipse tekrar gidip gezeceğiz😀 öğrenciyken birçok yerini gezmistim çok güzel bir yer şanslısınız orada yaşadığını için . Bu arada maşallah kızlarımız çok tatlı Allah bağışlasın

Maşallah ne tatlılar🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62750.78
ETH 2444.79
USDT 1.00
SBD 2.66