Kışlık Domates

in Steemit Türkiye3 years ago

Ağustos ayının sonu ve Eylül ayının başı kış hazırlıkları yapmanın tam zamanı.

Bu sene hazırlıklarına biber salçası yaparak başladım. Şimdi sırada derin dondurucu için domates hazırlamak vardı.
IMG20210827194517.jpg

22 kilo domates ile kışlık domates hazırlığımın bir kısmını tamamladım.

Sanırım 15 kilo daha domates alacağım.

Sort:  

Annem de yazdan dolabı doldurur kışa hazırlık için

Çok seviyorum böyle işlerle uğraşmayı

Erik kiraz gibi şeyler de koyuyor musunuz dolaba. Kışın komposto filan yapmak için.

Şeftali koyuyorum dilimleyip kızlarım çok sevdiği için bu sene vişne de koyacaktır ama maalesef kaçırdım vaktini. İnşallah bir sonraki sefere

 3 years ago 

Geçen sene öğrenciyken buna benzer bir şey yapmıştık arkadaşımla. Kavanozlara koymuştuk.
Ne güzel günlerdi şimdi bunu görünce aklıma geldi.

Öğrenciliği her anı güzeldir ☺️

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png
merhaba Steemit Türkiye Topluluğunda aktif olduğunuz için teşekkürler. Modaratör olarak yaptığınız çalışmalar için ayrıca tebrikler.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60684.92
ETH 2911.45
USDT 1.00
SBD 2.30