Thediarygame Betterlife Season3 Bugün Neler Yaptım

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba. Bu hafta büyük kızım kreşe başladı. Henüz 4.5 yaşında ancak okul öncesi eğitimi çok önemsiyorum ve bir yılın yeterli olmayacağını düşünüyorum.

Bu sabah eşim erkenden okula gitti. Ders saati 6.40 . Okulu ikili öğretime geçti. Bu yüzden dersleri çok erken başlıyor.

Sabah öyküyü okula götürme işi bana kaldı. Küçük kızımla birlikte ablamızı okula bıraktık. Ancak böyle gerçekten zor oldu. Haftaya servise yazdırmaya karar verdim.
IMG20210916085941.jpg
Daha sonra küçük kızımla eve döndük. Anne kız kahvaltı hazırladık. Çok uzun süredir başbaşa kalmamıştık. Bu fırsatı değerlendirdik.

Kahvaltıdan sonra etkinlik saati için suluboya yapmaya karar verdik.

Çocuklar boyama yapmayı seviyorlar. Sulu boyaya ayrıca bayılıyorlar. Gerekli önlemleri aldıktan sonra kızım boyama yapmaya başladı.
IMG20210915151058.jpg

Bir gün önce kış hazırlığı için aldığım biberlerim vardı. Onları haşladım ve paketleyip derin dondurucuya yerleştirdim.
Geçen gün epey bir şeyler hazırlamıştım ve çok yorulmuştum. Bu şekilde parça parça hazırlamak da çok iyi oldu.

IMG20210908131346.jpg

Tüm gün evdeydim. Ev işleri ile ilgilendim. Yemek yapma fırsatım olmadı. Bulaşık makinem bozuldu ve yedek parça da hafta sonu geleceği için aslında evde yemek istemedim. Günlerdir bulaşığı elimde yıkıyorum ve ellerim çok yıprandı.
Eşim okul çıkışı Öyküyü de almıştı. Eşime akşam yemeğini dışarıda yemeyi önerdim.
Akşam yemeği için dışarıya çıktık.
IMG20210913190741.jpg

Yemekten sonra eşim bizi eve bıraktı ve nöbeti olduğu için yurda gitti. Yorucu bir gün oldu.

Okuduğunuz için teşekkürler

Sort:  

Elinize sağlık

🤗

bu giderek artıyor, kızınız ders çalışmak konusunda çok ciddi.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Anne kız günü 💗💗

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63162.99
ETH 2567.19
USDT 1.00
SBD 2.82